halkbank internet şubesi nedir

Nedir?

Halkbank İnternet Şubesi

Nedir?

Bireysel, işyeri sahipleri ve kurumsal müşterilerimizin 365 gün 24 saat bankacılık işlemlerini dünyanın her yerinden ulaşarak yapabileceği, bankacılık ürün ve hizmetlerini kişiye özel bir yaklaşımla sunan bir hizmet birimidir.

Halkbank İnternet Şubesi'nde her türlü bankacılık işlemleri zaman harcamadan ve kolayca!

Halkbank’ın hayatınızı kolaylaştırmak adına sunduğu Halkbank İnternet Şubesi ile evinizde veya ofisinizde, bilgisayarınızı, tabletinizi ya da cep telefonunuzu kullanarak tüm bankacılık işlemlerinizi yapabilirsiniz.

İnternet Şubesi'ne girdiğinizde tek bakışta tüm hesap bilgilerinizi, yatırım ve borçlarınızı ve ödeme bilgilerinizi tek ekranda görebileceksiniz. Böylece kişisel nakit akışınızı takip etmeniz çok daha kolay olacak.

Halkbank Mobil Onay

BDDK’nın yayınladığı «Bankaların Bilgi Sistemleri ve Elektronik Bankacılık Hizmetleri Hakkında Yönetmelik» gereğince Halkbank Mobil’i kullanan müşterilerimiz, Halkbank İnternet Şubesi ve Halkbank Dialog’a girişlerini ve bu kanallardan SMS şifre ile gerçekleştirilen işlemlerini SMS şifre yerine Halkbank Mobil Onay ile gerçekleştireceklerdir.

Halkbank Mobil Onay’a erişmek için:

➔Halkbank Mobil uygulamanızın ana ekranını açın ve ekranda yer alan Hızlı İşlemler butonuna tıklayınız.

➔Açılan menüde Halkbank Mobil Onay seçimini yapınız.

➔Bildirim listesinde giriş yapmakta olduğunuz tarih ve saati kontrol ederek seçiminizi yapınız.

Halkbank Mobil Onay almakta sorun yaşıyorsanız:

➔Halkbank Mobil Onay’ın gelmediği durumlarda akıllı cihazınızın internet erişimi olup olmadığını kontrol ediniz.

➔İnternet erişiminiz var ise cihaz ayarlarından Halkbank Mobil bildirim izinlerine onayınızı kontrol ediniz ve uygulamanın güncel versiyonunu kullandığınıza emin olunuz.

➔Bu controller sonrası hala bildirim alamıyorsanız destek almak için Halkbank Dialog’a ulaşabilirsiniz.

➔Halkbank Mobil Onayınızı cep telefonunuza gelen bildirim ile Halkbank Mobil / Hızlı İşlemler ile verebilirsiniz.

➔Halkbank Mobil Onay bildirimi aldığınız işlem tarafınızdan gerçekleştirilmeyse Halkbank Mobil üzerinde şüpheli işlem bildiriminde bulunabilirsiniz.

Bireysel İnternet Şubesi

EFT ve havale dahil her türlü bankacılık işlemi İnternet Şubesi’nde zaman harcamadan ve kolayca yapılabilir. İşlemler sizi her adımda yönlendirir. İşleminizi tamamlamadan önce son kontrol her zaman sizde olur.

Halkbank İnternet Şubesi'nde tüm finansal bilgileriniz tek ekranda! 

İşte tek ekranda görebileceğiniz bölümler ve bilgiler:

  • Hesaplarım
  • Portföyüm
  • Kredilerim
  • Günün haberi (Kampanyalar)
  • Ajandam
  • Halkbank’ta Piyasalar
  • Toplam Varlıklar/Toplam Borçlar

Bireysel İnternet Şubesi'nden Yapabileceğiniz İşlemler için tıklayınız.

Kurumsal İnternet Şubesi

Kurumsal İnternet Şubesi'nde işlemleriniz kolay ve güvenli, üstelik tüm nakit akışınız ilk ekranda!

Kademeli yetkilendirme seçeneklerinden birini kullanarak güvenli bir şekilde, Internet Şubesi'nden 7 gün, 24 saat Halkbank nezdindeki tüm hesaplarınız ile ilgili bir çok bankacılık hizmetini masraf/komisyon ödemeden gerçekleştirebilirsiniz.

Tercihinize sunulan Halkbank İnternet Şubesi kullanıcı türleri aşağıdaki gibidir:

Normal Kullanıcı: Bu müşteri yapısında, firma adına başvuruyu yapan yetkili İnternet Şubesi’nde her türlü işlemi kurumsal parola ile gerçekleştirebilir.

Kademeli Yetkilendirme: Firma adına başvuruyu yapan yetkili İnternet Şubesi’nde tüm işlemleri yapabileceği gibi, aynı zamanda firmasından kullanıcıları belirli işlemler için yetkilendirerek işlem yapmalarını sağlayabilir.

Bakiye/Hareket Görüntüleme: İnternetten parasal işlem yapmak istemeyen, yalnızca hesap hareketleri izleme ve görüntüleme hizmeti almak isteyen firmalara, bu kullanım şekli tanımlanır. Bakiye Hareket Görüntüleme müşterileri de firmasının alt kullanıcılarına belirli hesap ya da işlemler için görüntüleme yetkisi tanımlayabilmektedir.

Firma Yetkilisi Çift Onay Dışında: Bu seçim yapıldığında, firma yetkilisi hariç kuruma bağlı tüm kullanıcılar havale, EFT ve döviz transferi işlemlerini anında tamamlayamayacak ve onaya gönderecektir. Onayda bekleyen işlemler daha sonra yetkili kullanıcı tarafından tamamlanacaktır.

Firma Yetkilisi Çift Onaya Dâhil: Bu seçim yapıldığında, firma yetkilisi dâhil kuruma bağlı tüm kullanıcılar havale, EFT ve döviz transferi işlemlerini anında tamamlayamayacak ve onaya gönderecektir. Onayda bekleyen işlemler daha sonra yetkili kullanıcı tarafından tamamlanacaktır.

Kurumsal İnternet Şubesi'nden Yapabileceğiniz İşlemler için tıklayınız.

Avantajları

Halkbank İnternet Şubesi kullanmanın avantajları saymakla bitmez! İşte birkaçı...

Kolay işlemler: Daha önce yaptığınız EFT işlemlerini kaydedebilir, aynı işlemi daha sonra tekrar yapmak isterseniz bilgileri tekrar girmeden, işleminizi hızlıca tamamlayabilirsiniz.

Ajandam: Kendi belirlediğiniz tarih için istediğiniz bilgiyi girebilirsiniz. İleri tarihli EFT talimatlarınızı, repo, vadeli hesap geri dönüş, talimatlı ödeme bilgilerinizi bu bölümde görürsünüz. Tüm bilgilerinizi tarih, saat, tutar, borç/alacak ve tekrarlanma sıklığı ayrıntıları ile listede görebilirsiniz. Vadesi geçen işlem bilgilerinize de bu bölümden ulaşabilirsiniz. 

Günün haberi: Sadece size özel ihtiyaçlara ve beklentilerinize uygun olarak Halkbank’ın sunduğu yenilikler ve fırsatlara buradan ulaşabilir, ilgilendiklerinize başvurabilirsiniz.

Yenilikler

Yeni kimlik kart bedeli ve sürücü belgesi ödemeleri İnternet Şubesi ile parmaklarınızın ucunda!

Halkbank İnternet Şubesi’nde, Ödemeler menüsü altında sürücü belgesi ödemelerinizi ve yeni kimlik kartı bedelini dilediğiniz zaman, hızlıca ödeyebilirsiniz.

Trafik ceza ödemeleri Halkbank İnternet Şubesi’nde!

Trafik ceza ödemelerini; ister kendi adınıza ister başkasının adına, plaka sorgulayarak/beyan ederek vadesiz hesabınız veya kredi kartınızla gerçekleştirebilirsiniz. 

Çek/Senet bilgilerinizi şubeye gitmeden İnternet Şubesi’nden izlemek artık çok daha kolay!

Borçlu ve alacaklı olduğunuz çek ve senetlerinizi İnternet Şubesi’nden kolaylıkla takip edebilirsiniz. Üstelik çeklerinizi görselleri ile de görüntüleme imkanı Halkbank İnternet Şubesi’nde.

Sıkça Sorulan Sorular

Bankamız SWIFT Kodu "TRHBTR2A" dır.

Aşağıdaki işlemleri yaparak Türkçe karakterleri görüntüleyebilirsiniz. 

1. adım: Browser'ın menü bar'ında bulunan "View" seçeneğinin altından "Encoding"i tıklayıp, açılan listeden "Turkish" seçeneğini işaretleyiniz. 

2. adım: Browser'ın menü bar'ında bulunan "Edit" seçeneğinin altından önce "Preferences"ı, açılan pencereden de "Appearance" kategorisi altındaki "Fonts" seçeneğini tıklayınız. Sağ tarafta göreceğiniz sahalarda:

"For the encoding" başlığının yanındakini "Turkish"

"Variable width font" başlığının yanındakini "Arial Tur"

"Fixed font" başlığının yanındakini "Courier New" 

olacak şekilde seçiniz; "OK" tuşuna basarak işleminizi tamamlayınız.

Müşteri numaranız ve parolanızı kimseyle paylaşmayınız.

Parolanızı düzenli olarak değiştiriniz.

Şifrebaz veya Şifrebaz Cep kullanmayı tercih ederek, en güvenli tek kullanımlık şifre yöntemlerini kullanabilirsiniz.

Şifrebaz/Şifrebaz Cep PIN kodunuzu kimseyle paylaşmayınız.

Halkbank İnternet Şubesi'ne bağlı iken bilgisayarınızı başkasına kullandırmayınız.

İşleminizi tamamladıktan sonra ekranın sağ üst köşesindeki 'Güvenli Çıkış' seçeneğini tıklayınız ve internet tarayıcınızı kapatınız.

İnternet Şube ile ilgili yardım alabilmeniz için, Halkbank Dialog'u 0 850 222 0 400 numaralı telefondan arayarak, otomatik sesli yanıt sisteminde önce 4, ardından 3 numaralı seçeneği tuşlamanız yeterlidir.

Halkbank İnternet Şubesi'nde yaptığınız bankacılık işlemlerinin güvenliğini sağlamak amacıyla, dünyanın önde gelen teknoloji şirketleri ile ortak çözümler üretilmiştir ve İnternet Bankacılığında en güncel güvenlik teknolojileri kullanılmaktadır.

Ayrıca çok adımlı güvenlik sistemimizde 128 bit şifreleme teknolojisi ile bilgileriniz bilgi transferi sırasında şifrelenerek korunmaktadır.

İnternet Şubesi'ne giriş yapabilmek için 0 850 222 0 400 numaralı telefondan veya Kartla Giriş uygulamasından parolanızı kendiniz belirleyebilirsiniz.

Halkbank İnternet Şubesi'ne girdikten sonra 10 dakika içinde işlem yapmaz iseniz, sizin güvenliğiniz için otomatik olarak şifre giriş ekranına çıkartılırsınız. Yeniden işlem yapmak için tekrar müşteri numaranızı, parolanızı ve tek kullanımlık şifrenizi girmeniz gerekir. Böylece bilgisayarınızın başından ayrılsanız bile sistem bir başkasının işlem yapmasını engeller.

Halkbank olarak müşterilerimize SMS şifre, Şifrebaz ve Şifrebaz Cep tek kullanımlık şifre çözümlerini sunmaktayız. Bu şekilde her seferinde size özel, yeni ve tek kullanımlık şifreler üreterek İnternet Şubesi'nden bankacılık işlemlerinizi daha da güvenli bir şekilde yapabilirsiniz.

SIM kart değişikliği yapmanız ya da cep telefonu numaranızı farklı bir GSM operatörüne taşımanız durumunda, müşterimiz SMS Güvenlik Kontrol Listesine alınmakta ve cep telefonuna SMS şifre gönderilmesi engellenmektedir.

SMS Güvenlik Kontrol Listesi’nden çıkmak için ATM’lerimizden* kartınız ile işlem yapabilir, 0 850 222 0 400 Halkbank Dialog’u arayabilir veya en yakın Halkbank şubesi'ne başvurabilirsiniz.

*Bankamız ATM’lerinden banka kartı ile işlem başlatıldığında Bana Özel menüsünden <SIM Kart Bloke Kaldırma> adımından, kredi kartı ile işlem başlatıldığında Paraf İşlemleri menüsünden <SIM Kart Bloke Kaldırma> seçeneğinde çıkan cep telefonu bilgisi kontrol edilerek bloke kaldırma işlemini yapabilirsiniz.

Halkbank İnternet Şubesi'nden gerçekleştirdiğiniz bankacılık işlemlerinizden alınacak ücret ve komisyonlar için Ürün Hizmet ve Ücretleri sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

Halkbank İnternet Şubesi'nden yapmış olduğunuz parasal işlemlerde seçeceğiniz herhangi bir işlemi kısıtlayabilir, bu işlemin Halkbank İnternet Şubesi'nden yapılmasını engelleyebilirsiniz.

Oluşturduğunuz işlem kısıtını kaldırmak için;

Bireysel Müşterimiz iseniz; 0 850 222 0 400 Halkbank Dialog'u arayabilir ya da en yakın Halkbank Şubesi'ne başvurabilirsiniz.

Kurumsal müşterimiz iseniz; bağlı bulunduğunuz Halkbank Şubesi'ne başvurabilirsiniz.

Bireysel, işyeri sahipleri ve kurumsal müşterilerimizin 365 gün 24 saat bankacılık işlemlerini dünyanın her yerinden ulaşarak yapabileceği, bankacılık ürün ve hizmetlerini kişiye özel bir yaklaşımla sunan bir hizmet birimidir.

İnternet bağlantınızdan kaynaklanan teknik sorunlarda internet servis sağlayıcınızı aramanız gerekir.

Halkbank internet sayfalarında ya da İnternet Şubesi'nde işlem yaparken karşılaşabileceğiniz her türlü sorununuzu Bize Ulaşın'a tıklayarak iletebilir veya 365 gün 24 saat Halkbank Dialog'u 0 850 222 0 400 numaralı telefondan arayabilirsiniz.

Bu durum, cep telefonunuzdaki bildirim ayarlarından kaynaklanabilmektedir. Bunun için, iPhone cihazınızda aşağıdaki işlemleri yapabilirsiniz:

Ayarlar >Bildirimler menüsünden, Bildirim Stili "Mesajlar" seçilir 

Gelen ekranda, "Mesaj Seçenekleri" başlığı altında yer alan "Uyarıları Yinele"  seçimi "Asla"  olarak işaretlenmelidir. 

İlginizi Çekebilir

Mobil Bankacılık

Halkbank Mobil Uygulaması ile bankacılık işlemlerinizi dilediğiniz yerden ve dilediğiniz zaman gerçekleştirin!

İnternet Şubesi Güvenliği

Halkbank müşterilerinin güvenliğini her zaman ön planda tutmakta olup, bu kapsamda çalışmalarını sürdürmektedir.

SMS Hizmetleri

SMS Hizmetleri sunduğu geniş olanakları sayesinde dilediğiniz bilgilerin anında cep telefonunuza ulaşmasını sağlıyor!