Halkbank Dialog ile yapacağınız tüm telefon konuşmaları müşteri temsilcisine ulaştığınız andan itibaren hem ses hem de ekran olarak kaydedilmektedir.
Sesli Yanıt Sisteminde, 2 numaralı Bankacılık işlemleri menüsünden yapacağınız işleme göre seçenekleri tuşlayarak veya Müşteri Temsilcisi'ne bağlanma seçeneğini kullanarak işlem yapabilirsiniz. Seçimlerinizden sonra, sizden müşteri numaranız ve Dialog şifrenizi tuşlamanız istenecektir. Girişleri tamamladıktan sonra tüm bankacılık işlemlerinizi müşteri temsilcisi ile birlikte yapabilirsiniz.
Dialog'u aradığınızda karşınıza çıkacak tam yetkili bankacılık uzmanıyla görüşerek aşağıdaki hizmetlerden yararlanabilirsiniz.
Tanımlayabileceğiniz limitin alt sınırı 1 TL’dir. İşlem limitini 0 (Sıfır)’lamak demek bu işlemin yapılmaması anlamına geldiğinden İşlem Kısıtı koymanız gerekmektedir.
Turkcell, Vodafone ve Türk Telekom hatlı cep telefonunuzdan 0 850 222 0 400 Dialog'a ulaşabilirsiniz.
Bulunduğunuz ilden 0 850 222 0 400’ü aradığınızda hatlar meşgul ise Dialog’u başka bir şehir koduyla arayıp ulaşabilirsiniz. Ancak bu durumda şehirlerarası konuşma ücreti ödenecektir.
Yapmak istediğiniz işlemin türüne göre tanımlanmış limitleriniz bulunmaktadır. Dialog’dan işlem yaparken kullanabileceğiniz limitlerinizi buradan görebilirsiniz.
Hesap bilgilerinize, Sesli Yanıt Sisteminde 2 farklı şekilde ulaşabilirsiniz. İsterseniz;
0 850 222 0 400 Dialog'u arayın ve sırayla 1 ve 6‘yı tuşlayın.
Ardından Kart Numaranızı ve şifrenizi tuşlayın
İsterseniz;
0 850 222 0 400'ü arayın ve sırayla 2 ve 1'i tuşlayın.
Ardından Kart Numaranızı veya Müşteri numaranızı ve Kart şifrenizi veya Dialog şifrenizi tuşlayın.
Dialog'ta görülmesini ve işlem yapılmasını istemediğiniz hesap veya kartlarınızı müşteri temsilcinize bildirerek gizleyebilir, istediğiniz zaman da kullanıma açtırabilirsiniz.
Havale
EFT
Talimatlı Havale
Döviz Alış-Satış
Kredi Kartı Nakit Avans
İşlemlerinize KISIT koyabilir ve bu işlemlerin yapılmasını engelleyebilirsiniz.
Bankacılık işlemleriniz için limitlerinizi Banka Genel limitine kadar kendiniz belirleyebilirsiniz.
Limitlerinizi düşürmek için Dialog Müşteri Temsilcileri size yardımcı olacaktır.
HızlıGir, Halkbank Mobil Şube’yi daha güvenli ve kolay bir şekilde kullanmanızı sağlayan bir güvenlik uygulamasıdır. Halkbank Mobil’i cihazınıza yüklediğinizde; ilk girişinizde Halkbank İnternet Şubesi ve Mobil Şube’de kullandığınız tek kullanımlık şifre yöntemi (SMS şifre) ile üretilen şifreyi bir kereye mahsus olarak girdikten sonra, sonraki girişlerinizi HızlıGir ile gerçekleştirebilirsiniz.
Halkbank İnternet Şubesi parolanızı biliyorsanız, Halkbank Mobil’e girişte aynı parolayı kullanabilirsiniz. Parolanızı unutursanız, Bankamızda sahip olduğunuz geçerli bir kredi kartı veya Bank24 kartı kart bilgileriniz ve kimlik bilgilerinizi kullanarak Parolamı Unuttum adımından parolanızı hemen alabilirsiniz.
Halkbank Mobil’e ilk kez giriş yapmak için Halkbank İnternet Şubesi parolanızın olması yeterli.
Halkbank Mobil’e ilk kez girişinizi müşteri numarası/T.C. kimlik numarası, parola ve şifre ile yaparak ŞifreÇizi’inizi belirleyebilir, daha sonraki girişlerinizi ŞifreÇiz ile kolayca ve güvenli bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz.
Bankamız İnternet Bankacılığı kanalını kullanan tüm müşterilerimiz, Bankamızda kayıtlı cep telefonları üzerinden Halkbank Mobil’i cihazlarına yükleyip, gerekli aktivasyon aşamalarını cihaz üzerinden tamamlayarak Halkbank Mobil’i kullanabilirler.
Favori Hesap tanımlama ile sık kullandığınız bir hesabınızı favori hesap olarak tanımlayabilir, hesap seçimi yapmanız gereken işlemlerde hesabınızın en üstte görüntülenmesini sağlayabilirsiniz.
Halkbank Mobil’de, Hesaplarım menüsünde yer alan Vadesiz Hesaplarım ya da Fon24 Hesaplarım başlığı altında tanımlamak istediğiniz hesabın yanında yer alan yıldız ikonunu işaretleyerek Favori hesabınızı tanımlayabilirsiniz.
Esnaf ve KOBİ Dialog ile yapacağınız tüm telefon konuşmaları müşteri temsilcisine ulaştığınız andan itibaren kaydedilmektedir.
Başvuru formunu doldurduktan sonra, Esnaf ve KOBİ Dialog’ta işlem yapma yetkisi vereceğiniz kişinin nüfus cüzdanı fotokopisi ve tanıtıcı bir kimlik (ehliyet, paso, SSK kartı, resimli kurum kartı vb.) ile beraber dilediğiniz bir Halkbank Şubesi’ne giderek Bankacılık Hizmetleri Sözleşmesi’ni imzalamanız yeterlidir.
Dialog’u kullanmak için gereken müşteri numaranızı dilediğiniz herhangi bir Halkbank Şubesi’nden öğrenebilirsiniz.
Sesli Yanıt Sistemi'nde, 2 numaralı KOBİ Bankacılık işlemleri seçeneğini tuşladıktan sonra sizden müşteri numaranız ve Dialog şifrenizi tuşlamanız istenecektir. Girişleri tamamladıktan sonra tüm bankacılık işlemlerinizi müşteri temsilcisi ile birlikte yapabilirsiniz.
Halkbank’ta vadesiz bir ticari hesabı bulunan tüm müşterilerimiz kullanabilir.
Bankacılık Hizmetleri
Kart Hizmetleri
Destek Hizmetleri
Asistans Hizmetleri
Tanımlayabileceğiniz limitin alt sınırı 1 TL’dir. İşlem limitini 0 (Sıfır)’lamak demek bu işlemin yapılmaması anlamına geldiğinden İşlem Kısıtı koymanız gerekmektedir. Her hangi bir işlem için KISIT koymak istiyorsanız şubenizde müşteri temsilciniz ile görüşmeniz yeterlidir.
Turkcell, Vodafone ve Türk Telekom hatlı cep telefonunuzdan 0 850 222 0 401 KOBİ Dialog'a ulaşabilirsiniz.
Bulunduğunuz ilden 0 850 222 0 401’ü aradığınızda hatlar meşgul ise Esnaf ve KOBİ Dialog’u başka bir şehir koduyla arayıp ulaşabilirsiniz. Ancak bu durumda şehirlerarası konuşma ücreti tarifesi geçerlidir.
Yapmak istediğiniz işlemin türüne göre tanımlanmış limitleriniz bulunmaktadır. KOBİ Dialog’dan işlem yaparken kullanabileceğiniz limitlerinizi buradan görebilirsiniz.
Esnaf ve KOBİ Dialog'a alan kodu eklemeden 0 850 222 0 401 'i arayarak ulaşabilir ve işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Yapılacak işlemin türüne göre iş günlerinde sınırlamalar bulunmakta olup, işlemler 24 saat esasına göre yapılmaktadır.
İşlem saatleri hakkında bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.
Esnaf ve KOBİ Dialog şifrenizi unutmanız veya bloke etmeniz durumunda şubeniz ile irtibata geçmeniz yeterlidir. Yeni şifrenizi en kısa sürede şubenizden alabilirsiniz.
Halkbank’ta bir vadesiz Ticari Hesabınız var ise şubenize giderek hemen Esnaf ve KOBİ Dialog’un hizmetlerinden yararlanmaya başlayabilirsiniz.
Bankamız ile çalışan veya çalışmak isteyen ticari müşterilerimize, müşteri ihtiyaçların, yapmak istedikleri işe uygun, bulundukları sektöre özel veya proje bazlı bankamızın, yurt içi ve yurt dışı kaynaklı kredileri hakkında genel bilgileri 0 850 222 0 401 Esnaf ve KOBİ Dialog'u arayarak öğrenebilirsiniz.
İşlem sonrası, dekont veya hesap ekstresinizin; faks, posta veya e-mail kanalları aracılğı ile gönderilmesini talep edebilirsiniz.
Esnaf ve KOBİ Dialog'ta görülmesini ve işlem yapılmasını istemediğiniz hesap veya kartlarınızı şubenizde müşteri temsilcinize bildirerek gizleyebilir, istediğiniz zaman da kullanıma açtırabilirsiniz.
Yapacağınız işlemler tanımlanan limitinizi aşıyor ise, şubenizde müşteri temsilciniz ile görüşmeniz yeterlidir.
Havale
İsme Havale
EFT
Döviz İşlemleri
Hesap Bakiyesi Öğrenme
Çek / Senet Takibi
Kredi Kartı İşlemleri
Bank24 kartı işlemleri
Yatırım İşlemleri
Online / Talimatlı Fatura Ödemeleri
SSK Prim Ödemeleri
Bağkur Prim Ödemeleri
Motorlu Taşıtlar Vergisi Ödemeleri
Bankacılık işlemleriniz için limitlerinizi Banka Genel limitine kadar kendiniz belirleyebilirsiniz.
Limitlerinizi düşürmek için şubenizde Müşteri Temsilciniz size yardımcı olacaktır.
Halkbank İnternet Şubesi’nden talimat verdiğinizde, her ay düzenli olarak kredi kartınızın ekstre borcu, minimum ödeme tutarı, son ödeme tarihi hesap kesim tarihinizde cep telefonunuza SMS(kısa mesaj) olarak gönderilecektir.
Hizmetten yararlanmak için Halkbank İnternet Şubesi'nde E-Mail/SMS Talimatları menüsünden bir kereye mahsus talimat vermeniz yeterli olacaktır.
Kredi Kartı SMS Ekstre Bilgisi Talimatı verdiğinizde, tüm kredi kartlarınızın ekstre borcu, minimum ödeme tutarı ve son ödeme tarihi hesap kesim tarihinizde cep telefonunuza SMS ile gönderilecektir.
SMS mesaj bedelleri Turkcell standart SMS tarifesine göre her mesaj, GSM operatörünüzün standart SMS tarifesine göre, 1 SMS olarak ücretlendirilerek, tarafınıza yansıtılacaktır. Hizmeti başlatmak için size gönderilen “onay numarası” SMS lerinin ücretleri Halkbank tarafından karşılanmaktadır.
Halkbank İnternet Şubesi'nden vereceğiniz SMS Talimatı ile belirlediğiniz işlemlere ait hesabınıza para girişi olduğunda cep telefonunuza SMS ile bilgilendirme mesajı gelmesini sağlayabilirsiniz. Halkbank İnternet Şubesi'nden E-Mail/SMS seçeneğinin altında bulunan Hizmet Başvurusu'nu aktif hale getirdikten sonra, E-Mail/SMS menüsü altında yer alan;Hesaba Gelen seçeneğini tıklayarak, istediğiniz işlemler için SMS ve e-mail ile bilgilendirilmek üzere talimat verebilirsiniz.
Yaptığınız işlem için özel olarak tanımlanmış SMS Şifresi, cep telefonunuza SMS aracılığıyla gönderilir ve şifre kullanıldıktan sonra kendiliğinden geçersiz hale gelir.
Halkbank kartlarının günlük para çekme limiti 5000.-TL'dir. Karekod ile günlük para çekme limiti 5000.-TL'dir. Bu tutar günün koşullarına göre güncellenmektedir.