HızlıGir, Halkbank Mobil Şube’yi daha güvenli ve kolay bir şekilde kullanmanızı sağlayan bir güvenlik uygulamasıdır. Halkbank Mobil’i cihazınıza yüklediğinizde; ilk girişinizde Halkbank İnternet Şubesi ve Mobil Şube’de kullandığınız tek kullanımlık şifre yöntemi (SMS şifre) ile üretilen şifreyi bir kereye mahsus olarak girdikten sonra, sonraki girişlerinizi HızlıGir ile gerçekleştirebilirsiniz.
Halkbank Mobil’e ilk kez giriş yapmak için Halkbank İnternet Şubesi parolanızın olması yeterli.
Halkbank Mobil’e ilk kez girişinizi müşteri numarası/T.C. kimlik numarası, parola ve şifre ile yaparak ŞifreÇizi’inizi belirleyebilir, daha sonraki girişlerinizi ŞifreÇiz ile kolayca ve güvenli bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz.
Bankamız İnternet Bankacılığı kanalını kullanan tüm müşterilerimiz, Bankamızda kayıtlı cep telefonları üzerinden Halkbank Mobil’i cihazlarına yükleyip, gerekli aktivasyon aşamalarını cihaz üzerinden tamamlayarak Halkbank Mobil’i kullanabilirler.
Favori Hesap tanımlama ile sık kullandığınız bir hesabınızı favori hesap olarak tanımlayabilir, hesap seçimi yapmanız gereken işlemlerde hesabınızın en üstte görüntülenmesini sağlayabilirsiniz.
Halkbank Mobil’de, Hesaplarım menüsünde yer alan Vadesiz Hesaplarım ya da Fon24 Hesaplarım başlığı altında tanımlamak istediğiniz hesabın yanında yer alan yıldız ikonunu işaretleyerek Favori hesabınızı tanımlayabilirsiniz.
Halkbank İnternet Şubesi’nden talimat verdiğinizde, her ay düzenli olarak kredi kartınızın ekstre borcu, minimum ödeme tutarı, son ödeme tarihi hesap kesim tarihinizde cep telefonunuza SMS(kısa mesaj) olarak gönderilecektir.
SMS mesaj bedelleri Turkcell standart SMS tarifesine göre her mesaj, GSM operatörünüzün standart SMS tarifesine göre, 1 SMS olarak ücretlendirilerek, tarafınıza yansıtılacaktır. Hizmeti başlatmak için size gönderilen “onay numarası” SMS lerinin ücretleri Halkbank tarafından karşılanmaktadır.
Halkbank İnternet Şubesi'nden vereceğiniz SMS Talimatı ile belirlediğiniz işlemlere ait hesabınıza para girişi olduğunda cep telefonunuza SMS ile bilgilendirme mesajı gelmesini sağlayabilirsiniz. Halkbank İnternet Şubesi'nden E-Mail/SMS seçeneğinin altında bulunan Hizmet Başvurusu'nu aktif hale getirdikten sonra, E-Mail/SMS menüsü altında yer alan;Hesaba Gelen seçeneğini tıklayarak, istediğiniz işlemler için SMS ve e-mail ile bilgilendirilmek üzere talimat verebilirsiniz.
Yaptığınız işlem için özel olarak tanımlanmış SMS Şifresi, cep telefonunuza SMS aracılığıyla gönderilir ve şifre kullanıldıktan sonra kendiliğinden geçersiz hale gelir.
Halkbank kartlarının günlük para çekme limiti 5000.-TL'dir. Karekod ile günlük para çekme limiti 5000.-TL'dir. Bu tutar günün koşullarına göre güncellenmektedir.
Banka hesabı ve kredi kartınıza yatırdığınız para anında hesabınıza ve kredi kartınıza geçer.
TCKN numaranızı giriniz ve doğruluğunu teyit ediniz,
Cep telefonu numaranızı giriniz,
Ödeme yapacağınız Halkbank’a ait kredi kartı numarasını giriniz,
Gelen onay ekranında, kart numarasını ve kart sahibini kontrol ederek "EVET " tuşuna basınız,
Yatırmak istediğiniz banknotları sağ alt bölümdeki üniteye yerleştiriniz (*),
Gelen onay ekranındaki bilgileri kontrol ederek "EVET" tuşuna basınız, banknot ilave etmek için para ekleme tuşuna basınız,
İşleminiz tamamlanınca yaptığınız işlemin detaylarını gösteren bilgi fişini alabilirsiniz.
Fatura ödemek için
Bank24 klavyesindeki ''GİRİŞ'' tuşuna basınız,
Menüden "Fatura ödeme" seçeneğini seçiniz,
Ödemek istediğiniz fatura türünü seçiniz,
Ödeme yapacağınız faturaya ait il kodunu giriniz,
Ödeme yapacağınız kurumu seçiniz,
Faturaya ait abone, mukavele veya tesisat numarasını vb, giriniz,
Ödeyeceğiniz faturayı seçiniz.
Yatırmak istediğiniz banknotları sağ alt bölümdeki üniteye yerleştiriniz (*),
Gelen onay ekranındaki bilgileri kontrol ederek "EVET" tuşuna basınız, banknot ilave etmek için para ekleme tuşuna basınız,
İşleminiz tamamlanınca yaptığınız işlemin detaylarını gösteren bilgi fişini alabilirsiniz.
(*) Dikkat edilecek hususlar;
Sadece 5, 10, 20, 50,100 ve 200 TL'lik banknotları kullanabilirsiniz,
Madeni para, ıslak, yırtık ve katlanmış banknot kullanmayınız,
Bank24, uygun olmayan paraları size iade edecektir,
Bir defada en fazla 40 adet banknot yatırabilirsiniz.
Halkbank İnternet Şubesi'nden online olarak veya Abone24, Taksit24 ve Kira24'ten yararlanarak; elektrik, su, telefon, Turkcell cep telefonu, doğalgaz ve kablolu TV faturalarınızı, taksitlerinizi, kiranızı, düzenli veya düzensiz tüm ödemelerinizi kolayca yapabilirsiniz.
0 850 222 0 400 no'lu Dialog hattımızdan, Halkbank İnternet Şubesi'nden ve tüm şubelerimizden otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz.
Banka Kartı’nın kullanılması için gerekli şifre bilgilerinin güvenli bir şekilde korunması ve bu bilgilerin başkaları tarafından kullanılmasına engel olacak önlemlerin alınması kart hamilinin sorumluluğundadır. Bu nedenle bunların kaybolma, çalınma, zorla alınma gibi herhangi bir nedenle elinizden çıkması halinde ya da iradeniz dışında gerçekleşmiş herhangi bir işlemi öğrenmeniz durumunda, bu husus gecikmeksizin derhal 0 850 222 0 400 Halkbank Dialog’u aramak suretiyle ya da herhangi bir Halkbank Şubesi’ne yazılı olarak bildirmeniz, Bankamız tarafından kart ve şifre değişikliği yapılıncaya kadar elinizden çıkmış olduğunu bildirdiğiniz kartı bulsanız dahi kullanmamanız ve çeşitli yerlerinden(özellikle kartın manyetik alanından) delerek herhangi bir Halkbank Şubesi’ne iade etmeniz gerekmektedir.
Tüm Halkbank ATM’lerinden ve Ortak Nokta logosu bulunan ATM’lerden para çekebilirsiniz.
Şifrenizi SMS Kanalı, İnternet Şubeden,0 850 222 0 400 Halkbank Dialog'dan veya Şubelerimizden alabilirsiniz.
Kayıp, çalıntı, vb. gibi kart numarası değişikliğine sebep olan yenilemelerde yeni kartınıza yeni şifre oluşturmanız gerekmektedir. Bu durumda 0 850 222 0 400 Halkbank Dialog’u arayarak, SMS kanalı veya Halkbank Şubeleri'nden şifre talebinde bulunabilirsiniz.
Parafast isimsiz kart, müşterilerimize şubelerimizden anında sunulmak amacıyla hazırlanmış bir banka Kartıdır.
Paraf Debit kartınız çipli olarak kendi adınıza düzenlenmektedir. İnternet şubeden veya şubelerimizden başvuruda bulunabilirsiniz.
Banka Kartınız ile günlük para çekme limitiniz 5.000 TL’ dır.
Halkbank Bank24’lerinden Banka Kartı’nız ile aşağıdaki işlemleri rahatça gerçekleştirebilirsiniz.
Para yatırabilir,
Para çekebilir,
Kredi kartı borcunuzu ödeyebilir,
Kredi kartınızın limit bilgilerini inceleyebilir,
Yatırım Fonu alış/satış işlemlerini gerçekleştirebilir,
Hesaplar arasında ya da üçüncü kişilere havale/virman yapabilir,
Hesap ekstrenizi alabilir,
Elektrik, su, telefon, doğalgaz, Turkcell ve kablolu TV faturalarınızı (önceden talimat vermiş olmanız halinde) ödeyebilir,
EFT yapabilirsiniz (önceden kayıt ettirmiş olmanız halinde),
Şifre değişikliği yapabilirsiniz.
Banka Kartı başvurunuzu Halkbank Şubeleri’nden, Dialog üyesi iseniz 0 850 222 0 400 Halkbank Dialog’u arayarak veya Halkbank İnternet Şubesi’nden yapabilirsiniz.
Banka Kartınız ile vadesiz hesabınızdaki para dahilinde;
Türkiye genelinde Halkbank Bank24’lerinden,
Türkiye genelinde Ortak Nokta logosu bulunan banka ATM'lerinden,
Tüm dünyada VISA ve/veya MASTERCARD sistemine dahil bankaların ATM’lerinden rahatça para çekebilirsiniz.
Banka Kartınızın şifresini Halkbank Bank24’lerden,SMS kanalı ile ve İnternet şubeden değiştirebilirsiniz.
Bu durum, cep telefonunuzdaki bildirim ayarlarından kaynaklanabilmektedir. Bunun için, iPhone cihanızda aşağıdaki işlemleri yapabilirsiniz:
Ayarlar >Bildirimler menüsünden, Bildirim Stili "Mesajlar" seçilir
Gelen ekranda, "Mesaj Seçenekleri" başlığı altında yer alan "Uyarıları Yinele" seçimi "Asla" olarak işaretlenmelidir.
Bankamız SWIFT Kodu "TRHBTR2A" dır.
SIM kart değişikliği yapmanız ya da cep telefonu numaranızı farklı bir GSM operatörüne taşımanız durumunda, müşterimiz SMS Güvenlik Kontrol Listesine alınmakta ve cep telefonuna SMS şifre gönderilmesi engellenmektedir.
SMS Güvenlik Kontrol Listesi’nden çıkmak için ATM’lerimizden kartınız ile işlem yapabilir, 0 850 222 0 400 Halkbank Dialog’u arayabilir veya en yakın Halkbank şubesine başvurabilirsiniz.
Aşağıdaki işlemleri yaparak Türkçe karakterleri görüntüleyebilirsiniz.
1. adım: Browser'ın menü bar'ında bulunan "View" seçeneğinin altından "Encoding"i tıklayıp, açılan listeden "Turkish" seçeneğini işaretleyiniz.
2. adım: Browser'ın menü bar'ında bulunan "Edit" seçeneğinin altından önce "Preferences"ı, açılan pencereden de "Appearance" kategorisi altındaki "Fonts" seçeneğini tıklayınız. Sağ tarafta göreceğiniz sahalarda:
"For the encoding" başlığının yanındakini "Turkish"
"Variable width font" başlığının yanındakini "Arial Tur"
"Fixed font" başlığının yanındakini "Courier New"
olacak şekilde seçiniz; "OK" tuşuna basarak işleminizi tamamlayınız.
Müşteri numaranız ve parolanızı kimseyle paylaşmayınız.
Parolanızı düzenli olarak değiştiriniz.
Şifrebaz veya Şifrebaz Cep kullanmayı tercih ederek, en güvenli tek kullanımlık şifre yöntemlerini kullanabilirsiniz.
Halkbank İnternet Şubesi'ne bağlı iken bilgisayarınızı başkasına kullandırmayınız.
İşleminizi tamamladıktan sonra ekranın sağ üst köşesindeki 'Güvenli Çıkış' seçeneğini tıklayınız ve internet tarayıcınızı kapatınız.
Halkbank İnternet Şubesi'nde yaptığınız bankacılık işlemlerinin güvenliğini sağlamak amacıyla, dünyanın önde gelen teknoloji şirketleri ile ortak çözümler üretilmiştir ve İntenret Bankacılığında en güncel güvenlik teknolijleri kullanılmaktadır.
Ayrıca çok adımlı güvenlik sistemimizde 128 bit şifreleme teknolojisi ile bilgileriniz bilgi transferi sırasında şifrelenerek korunmaktadır.
İnternet Şubesi'ne giriş yapabilmek için 0 850 222 0 400 numaralı telefondan veya Kartla Giriş uygulamasından parolanızı kendiniz belirleyebilirsiniz.
Halkbank İnternet Şubesi'ne girdikten sonra 10 dakika içinde işlem yapmaz iseniz, sizin güvenliğiniz için otomatik olarak şifre giriş ekranına çıkartılırsınız. Yeniden işlem yapmak için tekrar müşteri numaranızı, parolanızı ve tek kullanımlık şifrenizi girmeniz gerekir. Böylece bilgisayarınızın başından ayrılsanız bile sistem bir başkasının işlem yapmasını engeller.
Halkbank olarak müşterilerimize SMS şifre, Şifrebaz ve Şifrebaz Cep tek kullanımlık şifre çözümlerini sunmaktayız. Bu şekilde her seferinde size özel, yeni ve tek kullanımlık şifreler üreterek İnternet Şubesi'nden bankacılık işlemlerinizi daha da güvenli bir şekilde yapabilirsiniz.
Halkbank İnternet Şubesi'nden yapmış olduğunuz parasal işlemlerde seçeceğiniz herhangi bir işlemi kısıtlayabilir, bu işlemin Halkbank İnternet Şubesi'nden yapılmasını engelleyebilirsiniz.
Oluşturduğunuz işlem kısıtını kaldırmak için;
Bireysel Müşterimiz iseniz; 0 850 222 0 400 Halkbank Dialog'u arayabilir ya da en yakın Halkbank Şubesi'ne başvurabilirsiniz.
Kurumsal Müşterimiz iseniz; bağlı bulunduğunuz Halkbank Şubesi'ne başvurabilirsiniz.
Bireysel, İşyeri Sahipleri ve Kurumsal müşterilerimizin 365 gün 24 saat bankacılık işlemlerini dünyanın her yerinden ulaşarak yapabileceği, bankacılık ürün ve hizmetlerini kişiye özel bir yaklaşımla sunan bir hizmet birimidir.
İnternet bağlantınızdan kaynaklanan teknik sorunlarda İnternet Servis Sağlayıcınızı aramanız gerekir.
Halkbank internet sayfalarında ya da İnternet Şubesi'nde işlem yaparken karşılaşabileceğiniz her türlü sorununuzu 'Yardım' ikonunu tıklayarak bize e-posta ile gönderebilir veya 365 gün 24 saat Halkbank Dialog'u 0 850 222 0 400 numaralı telefondan arayabilirsiniz.
Halkbank İnternet Şubesi'nden gerçekleştirdiğiniz bankacılık işlemlerinizden alınacak ücret ve komisyonlar için Ürün Hizmet ve Ücretleri sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.
İnternet Şube ile ilgili yardım alabilmeniz için, Halkbank Dialog'u 0 850 222 0 400 numaralı telefondan arayarak, otomatik sesli yanıt sisteminde önce 4, ardından 3 numaralı seçeneği tuşlamanız yeterlidir.
Şifrebaz’ın sağ alt köşesinde bulunan ok işaretli tuşa basınız. Ekranda PIN yazısı çıktığında, kendi belirlediğiniz 4 basamaklı PIN kodunu giriniz. Şifrebaz’ınızın ekranında APPLI- yazısı görüldüğünde 1 numaralı tuşa basmanız durumunda 6 basamaklı tek kullanımlık şifreniz üretilerek, ekranda görüntülenecektir.
Aşağıdaki adımları izleyerek Şifrebaz ile Halkbank İnternet Şubesi’ne girebilirsiniz:
Halkbank İnternet Şubesi sertifikanızın yüklü olduğu bir bilgisayarda, İnternet Şubesi giriş sayfasında bulunan müşteri numarası ve parola sahalarını doldurarak devam tuşuna basınız.
Şifrebaz’ın sağ alt köşesindeki ok işaretli tuşa basarak, Şifrebaz’ı açtığınızda gelen PIN yazılı ekrana kendi belirlediğiniz PIN (Açılış) kodunuzu giriniz.
Ekranda APPLI- yazısı görüntülendiğinde Şifrebaz’ın 1 numaralı tuşuna basarak sadece size özel tek kullanımlık şifrenizi üretmiş olacaksınız.Bu şifre ile Halkbank İnternet Şubesi’ne giriş yapınız.
Elinize ulaşan Şifrebaz’ı kullanmaya başlamak için öncelikle PIN (açılış) kodunuzu 4 basamaklı yeni bir şifre ile değiştirmeniz gerekmektedir.
Evet. Şifrebaz sahibi olmak için Halkbank müşterisi olmanız gerekmektedir.
Şifrebaz’ınızın pili bittiğinde, artık bu cihazla işlem yapamayacaksınız. Bu sebeple, size en yakın Halkbank Şubesi’nden veya 0 850 222 0 400 Halkbank Dialog’u arayarak Şifrebaz’ınızın pilinin bittiğini bildirmeniz gerekmektedir. Yeni Şifrebaz talebinizi Halkbank İnternet Şubesi’nde Güvenlik menüsü altında yer alan “Şifrebaz Başvurusu” seçeneğinden, Dialog Müşteri Temsilciniz aracılığıyla 0 850 222 0 400 Dialog’dan ya da Şubeniz’den yapabilirsiniz. Yeni Şifrebaz talep etmeniz durumunda, Şifrebaz’ınız size ulaşana kadar, işlemlerinizi Yedek SMS şifresi aracılığı ile gerçekleştirebilirsiniz.
Yedek SMS uygulaması ile aldığınız şifreler, Şifrebaz ile ürettiğiniz şifreler ile aynı özelliklere sahiptir. Bu şifreler tek kullanımlıktır. Yedek SMS uygulamasından en fazla 1 ay süre ile yararlanılabilir.
Şifrebaz’ı açtıktan sonra kullanabilmek için aktifleştirmeniz gerekmektedir. Aktifleştirme işleminizi İnternet Şubesi’nden, Halkbank Şubeleri’nden ve 0 850 222 0 400 Halkbank Dialog’u arayarak gerçekleştirebilirsiniz.
Halkbank İnternet Şubesi’nden aktifleştirmek için; müşteri numaranız, parolanız ve internet şifreniz ile Halkbank İnternet Şubesi’ne giriş yaptıktan sonra, “Güvenlik” menüsü altında yer alan “Şifrebaz Aktifleştirme” seçeneğinden, Şifrebaz’ın seri numarasını ve cep telefonunuza gelen SMS şifresini girmeniz gerekmektedir. Bu işlemi bir kez yaptıktan sonra, artık İnternet Şubesi’ne Şifrebaz’ın ürettiği şifreler ile giriş yapabilir ve işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Halkbank Şubeleri’nden aktifleştirmek için; size en yakın Halkbank şubesine giderek, Şifrebaz’ınızın seri numarasını Müşteri Temsilcisine bildirmeniz yeterli olacaktır. Müşteri Temsilcisi Şifrebaz seri numaranıza göre aktifleştirme işleminizi gerçekleştirecektir.
0 850 222 0 400 Halkbank Dialog’dan aktifleştirmek için; 0 850 222 0 400 Halkbank Dialog’u arayarak “İnternet, Mobil ve Şifrebaz Destek Hizmetleri” menüsünden müşteri numaranız ve İnternet Şubesi şifreniz ile Müşteri Temsilcinize bağlanarak, Şifrebaz’ın seri numarasını iletmeniz durumunda, Şifrebaz’ınızı aktifleştirebilirsiniz.
Şifrebaz elinize ilk ulaştığında açılış için PIN kodunuz 2580’dir.
Şifrebaz’ı sağ alt köşesindeki ok işaretli tuşa basarak açtıktan sonra gelen PIN yazılı ekranda 2580 girilir.
Bu PIN girildikten sonra gelen NEW PIN yazılı ekranda Şifrebaz sizden 4 basamaklı yeni bir PIN belirleyerek girmenizi isteyecektir. Belirlemiş olduğunuz PIN, bundan sonra Şifrebaz’ı açarken kullanacağınız PIN olacaktır.
Belirlemiş olduğunuz yeni PIN kodunuzu, PIN CONF yazan ekranda tekrar girerek, yeni PIN kodunuzu doğrulayınız.
NEW PIN CONF yazısı ekranda görüntülendiği anda Şifrebaz’ınızın açılış kodu yeni belirlediğiniz PIN ile değişmiş demektir.
Şifrebaz, başvuru sırasında belirttiğiniz adresinize kurye ile gönderilecektir. Kurumsal, ticari ve KOBİ müşterilerimiz talep ettikleri Şifrebaz’ı şubelerinden alabileceklerdir.
Hayır. Şifrebaz talebiniz için herhangi bir ücret alınmayacaktır.
Şifrebaz’ınız kaybolur ya da çalınırsa 0 850 222 0 400 Halkbank Dialog’u arayarak, “Kayıp/Çalıntı Kart ve Şifrebaz Bildirimi” menüsünden Müşteri Temsilcinize bağlanarak, Şifrebaz’ınızın kayıp/çalıntı olduğunu bildirmeniz durumunda, Şifrebaz’ınız İnternet Şubesi kullanımınıza kapatılacak, Şifrebaz’ınızın ürettiği şifreler ile Halkbank İnternet Şubesi’nden işlem yapılamayacaktır.
Yeni Şifrebaz talebinizi Halkbank İnternet Şubesi’nde “Güvenlik” menüsü altında yer alan “Şifrebaz Başvurusu” seçeneğinden, 0 850 222 0 400 Halkbank Dialog’dan Müşteri Temsilciniz aracılığıyla ya da Şubeniz’den yapabilirsiniz. Yeni Şifrebaz talep etmeniz durumunda, Şifrebaz’ınız size ulaşana kadar, işlemlerinizi Yedek SMS şifresi aracılığı ile gerçekleştirebilirsiniz.
Şifrebaz PIN Kodu, Şifrebaz’ınızı açmanızı sağlayan 4 basamaklı bir güvenlik kodudur.