Halkbank İnternet Şubesi'nden online olarak veya Abone24, Taksit24 ve Kira24'ten yararlanarak; elektrik, su, telefon, Turkcell cep telefonu, doğalgaz ve kablolu TV faturalarınızı, taksitlerinizi, kiranızı, düzenli veya düzensiz tüm ödemelerinizi kolayca yapabilirsiniz.
Halkbank Bank24’lerinden Banka Kartı’nız ile aşağıdaki işlemleri rahatça gerçekleştirebilirsiniz.
Para yatırabilir,
Para çekebilir,
Kredi kartı borcunuzu ödeyebilir,
Kredi kartınızın limit bilgilerini inceleyebilir,
Yatırım Fonu alış/satış işlemlerini gerçekleştirebilir,
Hesaplar arasında ya da üçüncü kişilere havale/virman yapabilir,
Hesap ekstrenizi alabilir,
Elektrik, su, telefon, doğalgaz, Turkcell ve kablolu TV faturalarınızı (önceden talimat vermiş olmanız halinde) ödeyebilir,
EFT yapabilirsiniz (önceden kayıt ettirmiş olmanız halinde),
Şifre değişikliği yapabilirsiniz.
Banka Kartınız ile vadesiz hesabınızdaki para dahilinde;
Türkiye genelinde Halkbank Bank24’lerinden,
Türkiye genelinde Ortak Nokta logosu bulunan banka ATM'lerinden,
Tüm dünyada VISA ve/veya MASTERCARD sistemine dahil bankaların ATM’lerinden rahatça para çekebilirsiniz.
Bankamız SWIFT Kodu "TRHBTR2A" dır.
Aşağıdaki işlemleri yaparak Türkçe karakterleri görüntüleyebilirsiniz.
1. adım: Browser'ın menü bar'ında bulunan "View" seçeneğinin altından "Encoding"i tıklayıp, açılan listeden "Turkish" seçeneğini işaretleyiniz.
2. adım: Browser'ın menü bar'ında bulunan "Edit" seçeneğinin altından önce "Preferences"ı, açılan pencereden de "Appearance" kategorisi altındaki "Fonts" seçeneğini tıklayınız. Sağ tarafta göreceğiniz sahalarda:
"For the encoding" başlığının yanındakini "Turkish"
"Variable width font" başlığının yanındakini "Arial Tur"
"Fixed font" başlığının yanındakini "Courier New"
olacak şekilde seçiniz; "OK" tuşuna basarak işleminizi tamamlayınız.
Müşteri numaranız ve parolanızı kimseyle paylaşmayınız.
Parolanızı düzenli olarak değiştiriniz.
Şifrebaz veya Şifrebaz Cep kullanmayı tercih ederek, en güvenli tek kullanımlık şifre yöntemlerini kullanabilirsiniz.
Halkbank İnternet Şubesi'ne bağlı iken bilgisayarınızı başkasına kullandırmayınız.
İşleminizi tamamladıktan sonra ekranın sağ üst köşesindeki 'Güvenli Çıkış' seçeneğini tıklayınız ve internet tarayıcınızı kapatınız.
İnternet Şube ile ilgili yardım alabilmeniz için, Halkbank Dialog'u 0 850 222 0 400 numaralı telefondan arayarak, otomatik sesli yanıt sisteminde önce 4, ardından 3 numaralı seçeneği tuşlamanız yeterlidir.
Halkbank Dialog ile yapacağınız tüm görüşmeler müşteri temsilcisine ulaştığınız andan itibaren kaydedilmektedir.
Halkbank Esnaf ve KOBİ Dialog'ta yada İnternet Şube'sinde görülmesini ve işlem yapılmasını istemediğiniz hesap veya kartlarınızı müşteri temsilcinize bağlanarak yada İnternet Şube üzerinden kendiniz gizleyebilir, istediğiniz zaman da kullanıma açtırabilirsiniz.
Bulunduğunuz ilden 0 850 222 0 401’ü aradığınızda hatlar meşgul ise Esnaf ve KOBİ Dialog’u başka bir şehir koduyla arayıp ulaşabilirsiniz. Ancak bu durumda şehirlerarası konuşma ücreti tarifesi geçerlidir.
Havale
İsme Havale
EFT
Döviz İşlemleri
Hesap Bakiyesi Öğrenme
Çek / Senet Takibi
Kredi Kartı İşlemleri
Bank24 kartı işlemleri
Yatırım İşlemleri
Online / Talimatlı Fatura Ödemeleri
SSK Prim Ödemeleri
Bağkur Prim Ödemeleri
Motorlu Taşıtlar Vergisi Ödemeleri
Bankacılık işlemleriniz için limitlerinizi Banka Genel limitine kadar kendiniz belirleyebilirsiniz.
Limitlerinizi düşürmek için şubenizde Müşteri Temsilciniz size yardımcı olacaktır.
Kişisel ve finansal verilerinizi e-postayla almanız halinde; sır kapsamındaki verilerinizin elektronik posta hizmeti sağlayıcısının sistemlerinde de tutulabileceğini ve kötü niyetli kişilerin elektronik posta hesaplarına farklı yöntemlerle sızmaya çalışarak bilgilerinizi ele geçirmeye teşebbüs edebileceklerini dikkate alan BDDK, bu konuda yasal düzenleme değişikliğine gitmiştir.
Bankamız, müşterilerinin güvenliğini her zaman ön planda tutmakta ve müşteri bilgilerini, müşteri gizliliği kapsamında güvenli ortamlarda saklamaktadır. Elektronik posta yolu ile aldığınız hizmetlerinizi bundan sonraki süreçte Halkbank Mobil ve Halkbank İnternet Şubesi gibi dijital kanallarımız üzerinden daha güvenli ve hızlı şekilde temin etmeniz müşteri menfaatleri ve güvenliğiniz açısından daha uygun olacaktır.
Size sunduğumuz hizmetler hakkında daha fazla bilgi almak için www.halkbank.com.tr web sitemizi ziyaret edebilirsiniz.
KOBİ ve Ticari Bankacılık işlemleriniz için; Sesli Yanıt Sistemi'nde, 6 numaralı KOBİ ve Ticari Bankacılık işlemleri seçeneği altından müşteri temsilcisine bağlanarak işlem yapabilirsiniz.
Dijital Parolanızı 0850 222 0 401 Esnaf ve KOBİ Dialog’u arayarak veya bağlı bulunduğunuz şubenizden alabilirsiniz.
Yapacağınız işlemler tanımlanan limitinizi aşıyor ise, şubenizde müşteri temsilciniz ile görüşmeniz yeterlidir.
Halkbank Dialog ile yapacağınız tüm telefon konuşmaları müşteri temsilcisine ulaştığınız andan itibaren hem ses hem de ekran olarak kaydedilmektedir.
Hesap bilgilerinize, Sesli Yanıt Sisteminde 2 farklı şekilde ulaşabilirsiniz.
Sesli Yanıt Sistemimizde 1 nolu Kart İşlemleri menüsünden 5 nolu Hesap Bakiyesi Öğrenme ve Hesap Ekstresi Almak
Sesli Yanıt Sistemimizde 2 nolu Bankacılık İşlemleri menüsünden 1 nolu Hesap Bakiyesi Öğrenme ve Hesap Ekstresi Almak
Sesli Yanıt Sistemimizde 1 nolu Kart İşlemleri menüsünden 3 nolu Kredi Kartı Borç Ödemeleri ve Otomatik Ödeme Talimat İşlemleri seçeneği altında 1 nolu kredi kartı Ödemeleri seçeneğinden kredi kartı borcunuzu kolayca ödeyebilirsiniz.
7 gün, 24 saat hizmet alabilirsiniz.
Tüm hizmetler sadece bir telefon uzaklığındadır.
Yapacağınız işlemlerle zaman tasarrufu sağlayabilirsiniz.
Müşteri güvenliği ön planda tutulmaktadır.
300'ü aşkın bankacılık hizmetini alabilirsiniz.
Halkbank Dialog’u aradığınızda müşteri temsilcisine bağlanmadan Sesli Yanıt Sistemi aracılığı ile de hizmet almanız mümkündür.
Kişisel ve finansal verilerinizi e-postayla almanız halinde; sır kapsamındaki verilerinizin elektronik posta hizmeti sağlayıcısının sistemlerinde de tutulabileceğini ve kötü niyetli kişilerin elektronik posta hesaplarına farklı yöntemlerle sızmaya çalışarak bilgilerinizi ele geçirmeye teşebbüs edebileceklerini dikkate alan BDDK, bu konuda yasal düzenleme değişikliğine gitmiştir.
Bankamız, müşterilerinin güvenliğini her zaman ön planda tutmakta ve müşteri bilgilerini, müşteri gizliliği kapsamında güvenli ortamlarda saklamaktadır. Elektronik posta yolu ile aldığınız hizmetlerinizi bundan sonraki süreçte Halkbank Mobil ve Halkbank İnternet Şubesi gibi dijital kanallarımız üzerinden daha güvenli ve hızlı şekilde temin etmeniz müşteri menfaatleri ve güvenliğiniz açısından daha uygun olacaktır.
Size sunduğumuz hizmetler hakkında daha fazla bilgi almak için www.halkbank.com.tr web sitemizi ziyaret edebilirsiniz.
Dijital parolanız şifre güvenliği açısından üç ayda bir değiştirilmelidir. Süre kontrolü sistem tarafından yapılarak sesli yanıt sistemi aracılığı ile şifre değişikliği için uyarı yapılmaktadır.
Dijital parolanızı değiştirmek için; Sesli Yanıt Sistemimizde 3 nolu Şifre ve Parola İşlemleri menüsünden 2 nolu Dijital Parola Değişikliği seçeneğini kullanabilirsiniz.
Yapmak istediğiniz işleme göre tanımlanmış limit ve sürelere ulaşmak için lütfen tıklayınız.
Havale
EFT
Yurtiçi ve Yurtdışı Döviz Transferi
Döviz Alış-Satış
Altın Alış – Satış
TL Yükleme
Başkasına Ait Halkbank Kredi Kartı Borcu Ödeme
Şans Oyunları
Kişisel Bilgi Güncelleme
Vadeli Hesap Kapatma
Kredi Kartı Nakit Avans
Kart Bilgisi ile Parola Üretme
Dijital Parola, Halkbank İnternet ve Mobil Şube ile Dialog hizmetlerinden faydalanabilmeniz için kişiye özel oluşturulan paroladır.
Dijital Parola’nızı Halkbank İnternet Şubesi veya Mobil Şube girişinde yer alan “Parolamı Bilmiyorum/Unuttum” seçeneği ile ya da 0850 222 0 400 Halkbank Dialog’u arayarak Şifre İşlemleri menüsünden kart bilgilerinizi kullanarak üretebilir, dilerseniz şubelerimizden alabilirsiniz.
Bankacılık işlemleriniz için limitlerinizi Banka Genel limitine kadar kendiniz belirleyebilirsiniz.
Limitlerinizi düşürmek için Dialog veya İnternet Şube den işlem yapabilirsiniz.
Evet, vadesiz hesabınız üzerinden yapabildiğiniz tüm işlemler kredili mevduat hesabınız için de geçerli olacaktır. Bu sebeple fatura ödemeleri veya diğer düzenli ödemeleriniz için talimat verebilirsiniz. Bu durumda, hesabınızda para olmasa bile faturalarınız ödenir.
İkinci el taşıt kredilerinde en fazla 5 yaşına kadar (5 yaş dahil) kredi kullandırılabilmektedir.
Bankamızdan Tüketici, Taşıt ve Konut Kredilerini kullanabilirsiniz.
Tüketici Kredisi: Kişilerin, eğitim, sağlık, seyahat vb. tüm bireysel ihtiyaçlarının karşılanması amacıyla kullandırılan bireysel kredidir. Tüketici Kredisi'nin uygun koşullarından faydalanıp en kısa sürede ihtiyaçlarınızı karşılayabilirsiniz.
Bireysel Destek Kredisi: Kişilerin bir konut ipoteği karşılığında tüm bireysel ihtiyaçları için kullanabilecekleri uzun vadeli tüketici kredisidir. Yeterli ve düzenli gelir ve kredibiliteye sahip tüm gerçek kişilere verilir.
Mutlu Emekli İhtiyaç Kredisi: Maaşını Bankamızdan alan veya maaşını Bankamıza aktarmayı taahhüt eden emeklilere özel kullandırılan kredidir.
Taşıt Kredisi: Gerçek kişilerin ticari olmayan amaçla satın alacakları yeni(sıfır km) veya 2.el taşıt alımlarının finansmanı için kullandırılan kredidir. Taşıt Kredisi kullanımında teminat olarak satın aldığınız aracın rehni gereklidir.
Konut Kredisi: Üçüncü şahıslardan satınalınan konutların finansmanına yönelik kredidir. Satınalınacak konut üzerine birinci dereceden ipotek alınır.
Geri ödemelerinizi düzenli bir şekilde yaptığınız takdirde ömür boyu kullanabilirsiniz.
488 sayılı Damga Vergisi Kanununa ekli (2) sayılı Tablonun –Damga Vergisinden İstisna Edilen Kağıtlar- IV-23. maddesi uyarınca Bireysel Kredilerin tahsisi sırasında düzenlenen sözleşmeler damga vergisinden istisna edilmiştir. Gerçek kişilerin mesken amaçlı kullanacakları konutlar için alacakları konut kredileri KKDF'den (Kaynak Kullanımı Destekleme Fonu) muaftır.
Ayrıca Konut Finansman Sistemi’ne (Mortgage/Tut-Sat) ilişkin 5582 numaralı ve 21.02.2007 tarihli yasa kapsamına giren krediler BSMV’den müstesna tutulmuştur. Bunun dışında kalan tüm Bireysel krediler için BSMV ve KKDF ödenecektir.
Kredi taksitlerinizi Türkiye çapındaki herhangi bir şubemizden yatırabilirsiniz.
18 yaşını doldurmuş tüm gerçek kişiler Bireysel Kredi kullanabilir. Ticaretle uğraşan kişilerin ticari amaçla kredi ihtiyaçları ise “ticari/girişimci krediler” kapsamında değerlendirilir.
Evet, Bankamızda bir vadesiz mevduat hesabınız varsa Kredili Mevduat Hesabı açtırabilirsiniz. Kredili Mevduat Hesabı, geliriniz ile orantılı bir limit dahilinde kısa süreli nakit ihtiyaçlarını karşılamaya yönelik bir bireysel kredi ürünüdür.
Evet, kredinizi istediğiniz zaman erken kapatma imkanınız vardır.
Kullandırılacak kredi tutarının tespitinde müşterilerimizin belgelenebilir düzenli gelirleri dikkate alınmaktadır. Buna göre, aylık gelirlerinizden aylık giderleriniz düşülmek suretiyle bulunacak gelirinizin, kullanmak istediğiniz kredinin aylık taksitini karşılayabilmesi koşulu aranmaktadır.
Evet, dilerseniz ara ödeme yapabilirsiniz.
Bank24'lerimizden hesap kartınız ile kredili mevduat hesabınızdan para çekebilirsiniz.
Evet, Bankamızda bir vadesiz mevduat hesabınız varsa Kredili Mevduat Hesabı açtırabilirsiniz. Kredili Mevduat Hesabı, geliriniz ile orantılı bir limit dahilinde kısa süreli nakit ihtiyaçlarını karşılamaya yönelik bir bireysel kredi ürünüdür.
Bulunduğunuz ilden 0 850 222 0 400’ü aradığınızda hatlar meşgul ise Dialog’u başka bir şehir koduyla arayıp ulaşabilirsiniz. Ancak bu durumda şehirlerarası konuşma ücreti ödenecektir.
Halkbank’ta bir vadesiz Ticari Hesabınız var ise şubenize giderek hemen Esnaf ve KOBİ Dialog’un hizmetlerinden yararlanmaya başlayabilirsiniz.
Tüm telefonlardan 7 gün 24 saat 0 850 222 0 401’ i arayarak Halkbank Dialog' a ulaşabilirsiniz.
Bankacılık Hizmetleri
Şifre ve parola Hizmetleri
Kart Hizmetleri
Destek Hizmetleri
Bilgi Hizmetleri
Asistans Hizmetleri
Evet. Türkiye Cumhuriyeti’nin ABD ile yaptığı ikili anlaşma ve OECD üye ülkeleri ile imzalamış olduğu çok uluslu anlaşmalar neticesinde raporlama sorumluluğu tüm bankalar için yasal bir yükümlülük haline gelmiştir. Bankalar ile birlikte FATCA ve CRS kapsamında finansal kuruluş olarak addedilen Türkiye’deki finansal kurumlar mevzuata uyum göstermekle yükümlü olup, uyum göstermeyen finansal kurumlar ile bu kurumların müşterileri uyumsuz olarak yerel ve uluslararası yaptırımlara tabi olabilecektir.
Halk Bankası olarak sorumluluğumuz öncelikle ABD ile karşılıklı olarak yapılan ikili anlaşmaya ve OECD üye ülkesi olarak kapsamında yer aldığımız CRS düzenlemelerine tam uyum noktasında gerekli adımların atılmasıdır. FATCA mevzuatı kapsamında ABD vatandaşı müşterilerimiz ile CRS kapsamındaki ülkelerde vergi mükellefi olan müşterilerimizin raporlamaya konu olacak hesaplarının tespit edilmesi ve her iki mevzuat çerçevesinde belirlenen standartlar içinde raporlanacak bilgilerin yıllık olarak ilgili ülke resmi kurumlarına bildirilmesi de Banka olarak sorumluluğumuz altındadır
CRS (“Common Reporting Standard” – “Ortak Raporlama Standartı”), kapsamdaki ülkelerin birbirleri arasında yapacakları bilgi değişimleri ile ülkelerin karşılaşacakları vergi kayıplarının önüne geçilmesini amaçlayan global bir bilgi değişimi düzenlemesidir. 2013 yılında gerçekleşen G-20 zirvesinde FATCA benzeri bir uluslararası otomatik bilgi değişimi gündeme gelmiş ve CRS Temmuz 2014’te OECD tarafından kabul edilmiştir. Bu düzenlemeyi uygulayacağını taahhüt eden ülkelerden biri olan Türkiye’deki finansal kurumların, 1 Temmuz 2017 tarihinden itibaren düzenleme kapsamındaki yükümlülüklerini yerine getirmesi gerekliliği Maliye Bakanlığı tarafından bildirilmiştir.
Bankamızın FATCA kapsamında stopaj uygulama yetkisi bulunmamaktadır. Uyumsuz finansal kurumların elde ettiği ABD menşeili gelirler üzerinden, ABD ve stopaj yapmaya yetkili kurumlarca stopaj uygulaması yapılabilir. Bankamız FATCA’ya tam uyum noktasında gerekli yükümlülüklerini yerine getirmiş olup, FATCA kapsamında uyumlu finansal kuruluş olarak sınıflandırılmaktadır. CRS kapsamında ise herhangi bir stopaj uygulaması bulunmamaktadır.
Raporlama kapsamında değerlendirilecek müşterilerimizin bankamız nezdinde sahip oldukları mevduat hesapları, yatırım hesapları ile saklama hesapları raporlamaya konu olacaktır. Bu hesaplardaki yıl sonu bakiyeleri ile ilgili raporlama yılı çerisinde bu hesaplara yapılan brüt ödemeler hesap sahibinin mukimi olduğu ülkeye yıllık olarak raporlanacaktır.
ABD vatandaşı (ABD pasaportu olanlar, ABD’de vergi mükellefi olanlar ve Greencard sahipler) ile CRS’e uyumlu OECD üye ülkelerinde vergi mükellefi olan müşterilerimiz raporlama kapsama girecektir. Ayrıca, Bankamızca talep edilen bilgi ve belgeleri vermeyi reddeden müşteriler de her iki düzenlemeden etkilenebilecektir.