Şifrebaz’ınızın açılış kodunu 3 kez hatalı girerseniz Şifrebaz otomatik olarak bloke olacaktır. Şifrebaz’ınızın blokesini Halkbank Şubeleri’nden ve 0 850 222 0 400 Halkbank Dialog’u arayarak kaldırabilirsiniz.
Şifrebaz PIN kodu ilk kez hatalı girildiğinde ekranda FAIL 1 yazısı, ikinci kez hatalı girildiğinde FAIL 2 yazısı, üçüncü kez hatalı girildiğinde FAIL 3 yazısı görüntülenecektir. Bundan sonra, ekranda LOCK ve PIN yazıları ile birlikte; 7 basamaklı, Şifrebaz’ınızı yeniden kullanmaya başlayabilmeniz için gerekli, yeni şifrenizi almanızı sağlayacak PUK Kodu görüntülenecektir.
Şifrebaz’ınızın yeniden açılabilmesi için size en yakın Halkbank Şubesi’ne giderek veya 0 850 222 0 400 Halkbank Dialog’u arayarak, Şifrebaz’ınızın üzerinde yer alan 7 basamaklı PUK Kodu’nu Müşteri Temsilciniz’e iletmeniz durumunda, Müşteri Temsilciniz tarafından size 8 basamaklı Şifrebaz açma kodunuz iletilecektir. Size iletilen 8 basamaklı açma kodunu Şifrebaz’a girmeniz durumunda, cihanız yeniden aktif hale gelecektir.
Kurumsal/ticari/KOBİ müşterilerimiz Şifrebaz’ın kilitlenmesi durumunda şubelerine başvurarak, blokeyi kaldıracaktır.