Kısaca Kadın Girişimci Kredisi

İşini kurmuş veya kuracak herkes başvurabilir.

Ödeme süresi azami 36 aydır.

5.000 TL limitli Ticari KMH ve Paraf Kart sunulacaktır.

Havale ve EFT işlemlerinden ücret alınmaz.

Halkbank Üreten Kadınlar

Kadın Girişimcilere Halkbank'tan Tam Destek

Halkbank olarak; üreten, çalışan, toplumsal gelişmeye ve kalkınmaya katkı sunan herkesin, özellikle kadınlarımızın yanında olmaya devam edeceğiz.

Kadın Girişimci Desteklerimize 3 Altın Ödül Daha!

Bankamızın kadın girişimci destekleri ve ürünleri tüm dünyada ses getirdi. Uluslararası düzeyde kazanılan altın ödül sayısı beşe çıktı.

Halkbank Üreten Kadınlar Türkiye Zirvesi

Bankamız, 7 ayda Türkiye’nin 7 bölgesinde düzenlediği Üreten Kadınlar Toplantıları’nın sonuçlarını 8 Ekim 2021 günü İstanbul’da Halkbank Üreten Kadınlar Türkiye Zirvesi’nde paylaştı.

Halkbank Üreten Kadınlar Toplantısı - Ege/İzmir

Halkbank, ‘Üreten Kadınlar Toplantıları’nın 8’incisi 15 Eylül 2021 Çarşamba günü İzmir’de gerçekleştirildi.

Halkbank Üreten Kadınlar Toplantısı – Doğu Anadolu/Malatya

Halkbank, ‘Üreten Kadınlar Toplantıları’nın 7’incisi 18 Ağustos Çarşamba günü Malatya’da gerçekleştirildi.

Halkbank Üreten Kadınlar Toplantısı - İç Anadolu / Konya

Halkbank Üreten Kadınlar Toplantıları’nın 6’ncısı 13 Temmuz Salı günü; Bursa, Antalya, Gaziantep, Trabzon ve Samsun’dan sonra Konya’da gerçekleştirildi.

Halkbank Üreten Kadınlar Toplantısı - Karadeniz / Samsun

Halkbank, ‘Üreten Kadınlar Toplantıları’nın beşincisini 30 Haziran Çarşamba günü Samsun’da gerçekleştirdi.

Halkbank Üreten Kadınlar Toplantısı - Karadeniz/Trabzon

Halkbank, ‘Üreten Kadınlar Toplantıları’nın dördüncüsünü  17 Haziran Perşembe günü Trabzon’da gerçekleştirdi.

Halkbank Üreten Kadınlar Toplantısı - Güneydoğu Anadolu

Halkbank, ‘Üreten Kadınlar Toplantıları’nın üçüncüsünü, Bursa ve Antalya’dan sonra Gaziantep’te 4 Haziran Cuma günü gerçekleştirdi.

Halkbank Üreten Kadınlar Toplantısı - Akdeniz

Halkbank olarak; üreten, çalışan, toplumsal gelişmeye ve kalkınmaya katkı sunan herkesin, özellikle kadınlarımızın yanında olmaya devam edeceğiz.

Halkbank Üreten Kadınlar Toplantısı - Marmara

Halkbank olarak; üreten, çalışan, toplumsal gelişmeye ve kalkınmaya katkı sunan herkesin, özellikle kadınlarımızın yanında olmaya devam edeceğiz.

Halkbank Üreten Kadınlar Zirvesi - 8 Mart

Halkbank, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde, topluma ilham veren öncü kadınları ve kadın girişimcileri “Üreten Kadınlar Zirvesi”nde bir araya getirdi.

İlham Veren Kadınlar

Girişimci Hikayeleri

Aura Dekorasyon Kurucusu Berrin Ak

2 çocuk annesi Berrin Ak, iş hayatına ihracat yapan bir tekstil firmasında başladı.

Big Chefs’in Kurucusu Gamze Cizreli

Gamze Cizreli, 90’lı yıllarda kurumsal hayatın kendisine göre olmadığını düşünerek ilk işletmesini kurdu.

Mimar-Sanatçı Melek Zeynep Bulut

Gurbetçi bir ailenin çocuğu olarak İstanbul’da doğan Melek Zeynep Bulut, lisans ve yüksek lisans eğitimini mimarlık üzerine tamamladı.

Arslanköy Kadınlar Tiyatro Topluluğu Kurucusu Ümmiye Koçak

3 çocuk annesi olan Ümmiye Koçak, 2001 yılında tarlada çalışırken Arslanköy Kadınlar Tiyatro Topluluğu’nu kurdu.

Boztepe Zeytincilik Ltd. Şti. Kurucusu Nezahat Cansu Bulan

Nezahat Cansu Bulan, şehir hayatından bıkıp sonradan zeytinci olanlardan değil, Kuzey Ege’nin en köklü zeytinci ailelerinden Karagöz ailesinin son kuşak temsilcisi.

Yayım ve Danışmanlık Ltd. Şti. Kurucusu Müjgan Cingöz

Lisans eğitimini İngilizce öğretmenliği üzerine tamamlayan Müjgan Cingöz, 2004 yılında iş hayatına Süleyman Demirel Üniversitesi’nde İngilizce Öğretim Elemanlığı yaparak başladı.

Girişimciliğin Temelleri Video Serisi 

1. Girişimcilik ve Girişimcilerin Özellikleri

2. Girişimcilikte 8 Ölümcül Hata

3. Yeni İş Fikri Bulmak

4. İş Kurma Süreci

5. Finansal Planlama

6. Üretim Planlama

7. Pazarlama ve Satış Planı

Uzmanından Makaleler

Dünyanın En Büyük 10 Hazır Giyim Pazarındaki Trendler

Hazır giyim ve ayakkabıda dünyanın en büyük 10 pazarı: ABD, Çin, Almanya, Japonya, İngiltere, Rusya Federasyonu, Hindistan, Brezilya, Fransa ve İtalya’dır (Euromonitor).  Hazır giyimde (ayakkabı dâhil) Çin en hızlı büyüyen pazar haline gelmiştir.

Müşterilerin İlgisini Nasıl Çekersiniz?

Ürettiğini satmak (ister ürün ister hizmet), pazarda daha önce hiç veya istenilen düzeyde karşılanmamış müşteri istek ve ihtiyaçlarını “derinden” anlamaktan geçer. “Derinden” anlamak demek, kendinizi müşterilerin yerine koyarak düşünmek demektir.

Aile İşletmeleri ve Sürdürülebilirlik

Şirketlerin aile şirketi olma özelliğinden kaynaklanan birçok sorunları bulunmaktadır. En önemli sorunları profesyonelleşmenin yetersiz olmasından kaynaklanan, kuşaklar arası geçişlerin yaşanamamasıdır. Ancak, bazı aile şirketlerinin ise uzun yıllar, kuşaklar boyu varlıklarını sürdükleri görülmektedir.

Yeni Girişimciler için Yol Haritası Niteliğinde Öneriler

Yeni bir iş mi kurmak istiyorsunuz? Daha önce hiçbir girişimcilik deneyiminiz olmadı mı? Nereden başlayacağınızı mı bilmiyorsunuz? Ne tür bir şirket yeni bir girişim için daha uygundur? İşte bu sorularınıza kısa ve açık cevaplar bulmak, bu yazımızın konusudur…

Müşteri Taleplerine Göre, Standart Olmayan Özel Üretim Yapan Firmaların Uygulayabileceği Stratejiler

Bu yazının daha geniş halini Halkbank’ta Beraber Dergisi’nin 51. sayısı için hazırlamıştık. O dergiye erişimi olmayan okuyucularımız için bir kere daha burada vermek istedim. Diğer yazılarımızla birlikte olması faydalı olacak.

Dünyada ve Türkiye'de Hazır Giyim Sektörü ve Önemli Pazarlar

T.C. Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından hazırlanan “Türkiye Tekstil Hazır Giyim ve Deri Ürünleri Sektörleri Strateji Belgesi ve Eylem Planı”nda bu üç sektör; 65 milyar dolar cirosu, 29 milyar dolar ihracatı ve 1 milyon kişiye sağlamış olduğu (kayıtlı) istihdamla ülkemizdeki en önemli sektörlerden biri durumundadır.

Uluslararası Ticarette İnternet Kullanımı

Dünya her şekilde birbirine bağlanıyor. Bu süreci hızlandıran en önemli altyapı hizmetlerinden birisi de internet ve mobil telefon kullanım oranıdır.