Güvenlik

İnternet Şubesi Güvenlik

Halkbank İnternet Şubesi Kişisel Güvenlik Ayarlarınız ile daha da güvenli !

Son yıllarda internet kullanımının yaygınlaşmasıyla birlikte internet bankacılığı kanalı ile yapılan işlemlerin de kullanımında büyük bir artış görülmektedir. Bu sebeple Internet üzerinden alışveriş, yatırım ve bankacılık gibi hizmetlerin güvenliği çok daha önemli hale gelmiştir. 
 
Bilgi güvenliğiniz açısından Bankamız adı ve logosu kullanılarak Bankamız tarafından gönderilmiş gibi gösterilen, dolandırıcılık amaçlı SMS, e-postalarda ve Bankamız adına açılan sahte sosyal medya hesaplarında yer alan linkleri tıklamayınız.
 
Bankamıza ait sosyal medya hesapları aşağıda yer almaktadır:
 
Halkbank Sosyal Medya Hesapları için tıklayınız.
 
Halkbank; İnternet Şubesi'ne giriş için, hiçbir zaman cep telefonuna ait marka ve model gibi bilgiler talep etmemektedir. Tüm bilgiler güvenli giriş ekranlarından yapılmaktadır. Pop up olarak açılabilecek herhangi bir ekrana bilgi girişi yapmayınız.

Güvenliğiniz İçin

Halkbank müşterilerinin güvenliğini her zaman ön planda tutmakta olup, bu kapsamda çalışmalarını sürdürmektedir. 
 
Bankamız kanalları aracılığıyla gerçekleştirilen tüm bankacılık işlemlerinin kaydı sistemlerimizde tutulmakta olup, bu kayıtlar müşteri bilgilerinin gizliliği kapsamında güvenli ortamlarda saklanmaktadır. 

Zaman Kontrolü Uygulaması

İnternet Şubesi'ne girdikten sonra 10 dakika içinde işlem yapmaz iseniz, sizin güvenliğiniz için otomatik olarak Dijital Parola giriş ekranına çıkartılırsınız. Yeniden işlem yapmak için tekrar müşteri numaranızı, Dijital Parola’ nızı ve tek kullanımlık şifrenizi girmeniz gerekir. Böylece bilgisayarınızın başından ayrılsanız bile bir başkasının işlem yapmasını engellemiş olursunuz.

Bilgilerin bütünlüğü ve güvenliğini sağlıyoruz

Halkbank İnternet Şubesi ile sizin bilgisayarınız arasındaki verilerin gizliliği ve bütünlüğü TLS (Transport Layer Security) 1.2. 256 bit şifreleme ile korunmaktadır. Giriş sayfasında adres alanında Digicert’ten alınmış sertfiika bilgilerinin yeşil renkte olduğu kontrol ediniz. Halkbank Internet Şubesi’ne girişte, müşteri numarası/TCKN ve Dijital Parola giriş ekranında adres çubuğunda yeşil renkte görünen alanda kilit işaretine tıkladığınızda sertifika bilgilerini görüntüleyebilirsiniz.

Güvenli Çıkış

İnternet Şubesi’nde işlemlerinizi tamamladıktan sonra çıkmak istediğinizde sağ tarafta yer alan “Güvenli Çıkış” uygulamasını kullanmanızı öneriyoruz. Halkbank İnternet Şubesi'ne girdikten sonra 10 dakika içinde işlem yapmaz iseniz, sizin güvenliğiniz için otomatik olarak şifre giriş ekranına çıkartılırsınız.

İnternet Şubesi Güvenli Kullanım Kılavuzu

  • İnternet Şubesi giriş sayfasındayken tarayıcınızın adres bölümünde  https://sube.halkbank.com.tr  yazdığından emin olunuz.
  • Halkbank e-mail aracılığıyla kişisel bilgilerinizi ya da şifrelerinizi kesinlikle talep etmemektedir. Aldığınız e-posta sizi kişisel bilgilerinizi veya şifrenizi/Dijital Parola’nızı girmeniz için bir siteye yönlendiriyorsa, derhal 0 850 222 0 400 Halkbank Dialog’u arayarak Sesli Yanıt Sistemi’nde 4 nolu İnternet Şubesi, SMS, Mobil ve Şifrebaz Destek Hizmetleri menüsünden 3 nolu İnternet Şubesi Destek Hattı’mıza bilgi veriniz ve lütfen hiçbir bilgi girişi yapmadan tarayıcı programınızın penceresini kapatınız.
  • Halkbank İnternet Şubesi giriş sayfasındayken tarayıcınızın adres çubuğunda kilit olup olmadığını kontrol ediniz. Kilit üzerine çift tıklanınca açılan sertifikada görüntülenen adres bilgisinin (issued to) sube.halkbank.com.tr olduğundan emin olunuz.
  • İnternet Cafe gibi internetin ve bilgisayarın ortak kullanıldığı alanlarda Halkbank İnternet Şubesi’ne girmemeye dikkat ediniz.
  • Halkbank İnternet Şubesi’nde işlemlerinizi sona erdirdikten sonra mutlaka “Güvenli Çıkış” butonunu kullanınız.
  • İnternet bankacılığı erişimi yapılan bilgisayarlarda “Desktop Firewall” (kişisel güvenlik duvarı) veya “windows firewall” (windows güvenlik duvarı) uygulamaları kullanınız. Bu uygulamalarla kullanılmayan port ve servisleri kapatınız.
  • Devamlı güncellenen bir Antivirus ürünü kullanınız .
  • Halkbank İnternet Şubesi'ne girerken kullanılan şifre/Dijital Parola girişlerinde sanal klavyeyi tercih ediniz.
  • Kullanıdığınız şifrelerin/Dijital Parola’ların, basit ve tahmin edilebilir (yaşgünü, doğum tarihi, içinde bulunula yıl vb.) olmamasına özen gösteriniz.
  • Halkbank İnternet Şubesi'ne girdiğinizde son hesap hareketlerinizi kontrol ediniz, olağandışı durumlarda  Halkbank Dialog'u arayınız.
  • Halkbank İnternet Şubesi işlemlerinizde, güvenliğinizi daha da artırmak istiyorsanız Şifrebaz ve/veya Şifrebaz Cep kullanabilirsiniz.
  • Bankamız personeli dahil hiç kimseye şifrelerinizi/Dijital Parola’nızı hiçbir zaman söylemeyiniz ve kişisel bilgilerinizi üçüncü şahıslarla paylaşmayınız .
  • Halkbank İnternet Şubesi, Halkbank Mobil, Paraf Mobil ve Halkbank Dialog şifrenizi ve Dijital Parola’nızı herhangi bir yere yazmayınız ya da kaydetmeyiniz.
  • Güvenlik ayarlarınızı kişisel tercihleriniz doğrultusunda yeniden belirleyebilirsiniz. Güvenlik ayarlarınızı Halkbank İnternet Şubesi'nde Güvenlik menüsü altında yer alan seçeneklerden güncelleyebilirsiniz. Örneğin, Halkbank İnternet Şubesi'nden yapılmasını istemediğiniz işlemler için kısıt oluşturabilir, yapacağınız işlemlere ilişkin limit belirleyebilirsiniz.

Kişisel Güvenlik Ayarları

İşlem ve Hesap kısıtlama: İnternet Şubesi'nde kullanmak istemediğiniz hesaplarınızı veya İşlem tiplerini, isterseniz şubeden Müşteri temsilcinizin yardımı ile, isterseniz 0850 222 0 400 Halkbank Dialog’u arayarak, isterseniz İnternet Şubesi Ayarlarım Bölümünden kısıtlayabileceksiniz. 

İşlem Limitleri: İşlem tiplerini veya hesapları kısıtlamak istemiyorsunuz ama günlük belli bir limitin üzerinde risk almak istemiyorsunuz; bu durumda işlem tiplerine göre istediğiniz günlük limiti (banka genel limitlerinin altında) kendiniz belirleyebilirsiniz. 

SMS Talimatları: İnternet Şubesi'nden, Halkbank Mobil’den, 0 850 222 0 400 Halkbank Dialog’dan veya şubenizden SMS bankacılığı hizmeti talimatı verdikten sonra, belirlediğiniz işlemler için cep telefonunuza SMS ile bilgi gelmesini sağlayabilirsiniz. Böylece siz bilgisayarınızın başında olmasanız da gerçekleşen işlemler SMS ile cebinizde.

SMS Şifresi ve Mobil Onay ile güvenliğinizi artırdık

SMS Şifresi: İnternet Şubesi girişinde tek kullanımlık şifre yöntemlerinden biri olan SMS şifresi ile İnternet Bankacılığı hizmetleri daha güvenli hale gelmiştir. Ayrıca İnternet Şubesi'nde belirli parasal işlemlerinizi de tek kullanımlık SMS şifreler ile onaylayabileceksiniz.

Mobil Onay: Halkbank Mobil’i kullanan müşterilerimiz, Halkbank İnternet Şubesi ve Halkbank Dialog’a girişlerini ve bu kanallardan SMS şifre ile gerçekleştirilen işlemlerini SMS şifre yerine Halkbank Mobil Onay ile gerçekleştireceklerdir.

Ücret: SMS Şifresi, SMS aracılığıyla Türkiye Halk Bankası A.Ş tarafından gönderildiği için, tamamen ücretsizdir.

  • Halkbank e-mail aracılığıyla kişisel bilgilerinizi ya da şifrelerinizi kesinlikle talep etmemektedir. Aldığınız e-posta sizi kişisel bilgilerinizi veya şifrenizi girmeniz için bir siteye yönlendiriyorsa, derhal 0 850 222 0 400 Halkbank Dialog’u arayarak Sesli Yanıt Sistemi’nde 4 nolu İnternet Şubesi, SMS, Mobil ve Şifrebaz Destek Hizmetleri menüsünden 3 nolu İnternet Şubesi Destek Hattı’mıza bilgi veriniz.
  • Halkbank İnternet Şubesi'nde en iyi kullanım, görüntü ve üst seviye güvenlik için Chrome 13.0 ve/veya Firefox 3.0 üstü tarayıcıları kullanmanız gerekmektedir. Bu sebeple eğer kullandığınız internet tarayıcısı Chrome 13.0'dan eski bir versiyonsa veya Firefox 3.0 dan eski bir versiyonsa, versiyonunuzu yükseltmeniz gerekmektedir. Ayrıca internet tarayıcınız Safari, Netscape veya Opera ise bu tarayıcıların da güncel versiyonlarını kullanmalısınız.
  • Web sitemiz ya da İnternet Şubemize girmek istediğinizde tarayıcınıza sayfa adresini yeniden yazarak giriniz.
  • İnternet Şubesi giriş sayfasındayken tarayıcınızın adres bölümünde "https://sube.halkbank.com.tr" yazdığından emin olunuz.
  • İnternet Şubesi giriş sayfasındayken  tarayıcınızın alt bar' ında kilit olup olmadığını kontrol ediniz. Kilit üzerine çift tıklanınca açılan sertifikada görüntülenen adres bilgisinin (issued to) sube.halkbank.com.tr olduğundan emin olunuz.
  • Web sitemize ulaşmak için www.halkbank.com.tr adresleri dışında adres kullanmayınız. ( www.halkbank.com, www.halkbank.org, www.halkbank.gen.tr gibi)
  • Bilgisayarınıza lisanssız ya da kaynağı belli olmayan programlar yüklemeyiniz.
  • İnternet bağlantısı olan bilgisayarlarınıza Anti Virüs programları ve Anti Spyware yazılımları kurmanız ve bu programları ve yazılımları düzenli olarak güncellemelisiniz.
  • İnternet Cafe gibi İnternetin ve bilgisayarın ortak kullanıldığı alanlarda İnternet Şubesi’ne girmemeye dikkat ediniz.
  • Halkbank İnternet Şubesi’nde işlemlerinizi sona erdirdikten sonra mutlaka “Güvenli Çıkış” butonunu kullanınız.
  • Lisanslı işletim sistemleri kullanılmalı ve Windows güvenlik yamaları düzenli olarak uygulanmalıdır. Güvenlik açıklarının kapatılması için yazılımcı firmaların yayınladığı “yama"lar (update) vakit geçirilmeden uygulanmalıdır. Windows için windowsupdate.microsoft.com adresi kullanılmalıdır.
  • İnternet şubeye giriş yapılan bilgisayarlarda güvenilmeyen (internet üzerinde bedava oyunlar, dosya paylaşımı programları v.b) programlar kullanılmamalıdlır.
  • Anında Mesajlaşma (Instant Messaging –IM) uygulamalarında (MSN vb.) kesin olarak tanınmayan kişilerden dosya transferi yapılmamalıdır.
  • Tanımadığınız kişilerden gelen mesajlar hiç açılmadan silinmelidir. Tanıdığınız kişilerden dahi gelse e-postaların ekindeki güvenilmeyen dosyalar çalıştırılmamalıdır.
  • Internet şube erişimi yapılan bilgisayarlarda “Desktop Firewall” (kişisel güvenlik duvarı) veya “windows firewall” uygulamaları kullanılmalıdır. Bu uygulamalarla kullanılmayan port ve servisler kapatılmalıdır.
  • İnternete erişim için ADSL modem kullanılıyorsa, bu modemlerin fabrika ayarı olarak gelen şifreleri kurulum sırasında değiştirilmelidir. Kablosuz ağ desteği veren modemlerde, kablosuz ağa giriş şifreli olarak yapılmalıdır. Bu modemler kullanılmadıkları zaman kapalı tutulmalıdırlar.
  • Zararlı kodların sisteminize zarar vermesini engellemek için, bilgisayalara kısıtlı hakları olan kullanıcı yetkileriyle giriş yapılmalıdır. Sistem yöneticisi (Administrator) haklarıyla çalışılmamalıdır.
  • Internet şubeye girerken kullanılan şifre girişlerinde sanal klavye tercih edilmelidir.
  • Kullanıdığınız şifreler, basit ve tahmin edilebilir (yaşgünü, doğum tarihi vb.) olmamalıdır.
  • E-posta ile gelen ve içeriğinde para kazanıldığını bildiren, kolay para kazanma yöntemleri öneren, kişisel bilgilerinizi güncellemenizi isteyen mesajlara tıklanmamalıdır.
  • Halkbank İnternet Şubesi'ne girdiğinizde son hesap hareketlerinizi kontrol ediniz, olağandışı durumlarda Halkbank Dialog'u arayınız.

Truva (Trojen), Key-Logger, Screen Logger gibi Programlar

Size faydalı ve ilginçmiş gibi görünen ancak bilgisayarınıza yüklenip çalıştırıldığında zarar veren yazılımlardır. Zararsız bir programın (oyunlar, anlık bilgi veren yazılımlar, vs) içine ek olarak yerleştirilebilirler veya Truva yazılımının başka bir şeymiş gibi görünmesi sağlanabilir.

Keylogger, bilgisayar kullanıcılarının internette dolaşırken, klavye kullanarak girdikleri bilgileri kaydeden ve bu bilgileri kötü niyetli kişilere gönderen bir yazılım türüdür.
Keylogger yazılımları, yeterince korunmayan bilgisayarlara korsanlar tarafından sistem açıklarından yararlanılarak uzaktan yüklenebileceği gibi kullanıcı tarafından oyunlar, e-postalar, vs aracılığıyla farkında olmadan da yüklenebilir. Keylogger yüklenmiş bir bilgisayardan internet şubesine giriş yapıldığında kullanılan tüm bilgiler korsanlar tarafından ele geçirilebilir.

Screenlogger, keylogger ile aynı prensipte çalışan ve klavye tuşları yerine ekran görüntülerini kaydeden bir yazılım türüdür. Bilgisayarınızda mouse ile tıkladığınız her anın resmini çekerek kaydeden bu programlar sayesinde sanal klavye kullanılarak girilen bilgiler de ele geçirilebilmektedir.

Phishing (Olta Saldırıları)

İnternet suçları arasında en yaygın ve tehlikeli olanlarından biridir. Bu saldırıların amacı bireylerin veya kurumların finansal işlem yapmak için kullanılan bilgilerini çalmaktır.

Sahtekarlığı gerçekleştirecek kişi/kişiler; bir banka, kart şirketi veya finansal işlemler gerçekleştiren bir finans şirketinden geliyormuş gibi hazırladığı sahte e-postayı, elde edebildiği tüm e-posta adreslerine gönderir. E-postanın konusu; müşterilerin bilgilerinin güncellenmesi veya şifrelerin değiştirilmesi amacı içeren ifadelerden ve ilgili kurumların sayfalarının birebir kopyası şeklinde görünen internet sayfalarına giden linklerden oluşmaktadır.

Bazı müşteriler, tehlikenin farkında olmadan, istenilen bilgileri doldurarak e-postalara cevap verirler. Bunun sonucunda, müşterinin kişisel bilgileri ve şifreleri dolandırıcılar tarafından çalınmış olur.

- Phishing metodu ile yapılan online sahtekarlıkta hangi bilgiler çalınmaktadır?
- Kredi, debit/ATM kart numaraları/CVV2,
- Hesap numaraları,
- Şifreler ve parolalar,
- İnternet Bankacılığına girişte kullanılan kullanıcı kodu ve şifreleri.

Sahte Siteler

Dolandırıcılar, özellikle banka ve finans kurumlarının sitelerinin görsel olarak benzerlerini hazırlayıp bu sitelere girilen bilgilerin kendilerine gönderilmesini sağlayabilirler. İnternet dolandırıcıları, bu sahte sitelere arama motorlarındaki reklam/sponsor linkleriyle ziyaretçi çekebilecekleri gibi, gerçek sitenin adresinin çok benzeri bir adrese yerleştirerek kişilerin yanlışlıkla gelmelerini de bekleyebilirler.
 
Ziyaretçileri sahte sitelere çekmek için en çok kullanılan yöntem phishingdir.

BDDK tebliği uyarınca Halkbank İnternet Şubesine girişte tek kullanımlık şifre kullanımı zorunlu hale gelmiştir. Yapılan çalışmalar sonrasında, İnternet Şubesi ile ilgili yeni uygulamalar ve düzenlemeler aşağıda yer almaktadır:

  • Halkbank İnternet Şubesi’ne, 5 haneli internet şifreniz yerine, artık tek kullanımlık şifreler ile giriş yapabileceksiniz. Tek kullanımlık şifre yöntemleri Şifrebaz, Şifrebaz Cep ve SMS Şifre’dir.
  • Mevcut müşterilerimizin düzenleme sonrasında İnternet Şubesi’ne ilk girişlerinde TC kimlik numarası/müşteri numarası ve parolaları yanında eğer kullanıyorlar ise;
    • Şifrebaz veya Şifrebaz Cep ile üretmiş olduğu şifreyle,
    • Şifrebaz/Şifrebaz Cep kullanmıyorlar ise bankamızda kayıtlı cep telefonlarına gönderilecek SMS şifre ile giriş yapması gerekmektedir.
  • Halkbank İnternet Şubesi’ne giriş yapıldıktan sonra, ilk olarak Dijital Parola değişiklik sayfasına yönlendirileceksiniz. Bu sayfada yer alan mevcut Dijital Parola sahasına, Halkbank İnternet Şubesi, Halkbank Mobil, Paraf Mobil ve Halkbank Dialog’ a girişte kullandığınız Dijital Parola’nızı ve yeni belirlemek istediğiniz Dijital Parola’nızı girmeniz gerekmektedir.
  • Şifrebaz veya Şifrebaz Cep kullanmıyorsanız, İnternet Şubesi’ne girişte şifre sahasına cep telefonunuza  gelen SMS şifrenizi arka arkaya belirli bir sayıda yanlış girmeniz durumunda kullanıcınız blokelenecektir.

Sıkça Sorulan Sorular

Bankamız SWIFT Kodu "TRHBTR2A" dır.

Aşağıdaki işlemleri yaparak Türkçe karakterleri görüntüleyebilirsiniz. 

1. adım: Browser'ın menü bar'ında bulunan "View" seçeneğinin altından "Encoding"i tıklayıp, açılan listeden "Turkish" seçeneğini işaretleyiniz. 

2. adım: Browser'ın menü bar'ında bulunan "Edit" seçeneğinin altından önce "Preferences"ı, açılan pencereden de "Appearance" kategorisi altındaki "Fonts" seçeneğini tıklayınız. Sağ tarafta göreceğiniz sahalarda:

"For the encoding" başlığının yanındakini "Turkish"

"Variable width font" başlığının yanındakini "Arial Tur"

"Fixed font" başlığının yanındakini "Courier New" 

olacak şekilde seçiniz; "OK" tuşuna basarak işleminizi tamamlayınız.

Müşteri numaranız ve parolanızı kimseyle paylaşmayınız.

Parolanızı düzenli olarak değiştiriniz.

Şifrebaz veya Şifrebaz Cep kullanmayı tercih ederek, en güvenli tek kullanımlık şifre yöntemlerini kullanabilirsiniz.

Şifrebaz/Şifrebaz Cep PIN kodunuzu kimseyle paylaşmayınız.

Halkbank İnternet Şubesi'ne bağlı iken bilgisayarınızı başkasına kullandırmayınız.

İşleminizi tamamladıktan sonra ekranın sağ üst köşesindeki 'Güvenli Çıkış' seçeneğini tıklayınız ve internet tarayıcınızı kapatınız.

İnternet Şube ile ilgili yardım alabilmeniz için, Halkbank Dialog'u 0 850 222 0 400 numaralı telefondan arayarak, otomatik sesli yanıt sisteminde önce 4, ardından 3 numaralı seçeneği tuşlamanız yeterlidir.

Halkbank İnternet Şubesi'nde yaptığınız bankacılık işlemlerinin güvenliğini sağlamak amacıyla, dünyanın önde gelen teknoloji şirketleri ile ortak çözümler üretilmiştir ve İnternet Bankacılığında en güncel güvenlik teknolojileri kullanılmaktadır.

Ayrıca çok adımlı güvenlik sistemimizde 128 bit şifreleme teknolojisi ile bilgileriniz bilgi transferi sırasında şifrelenerek korunmaktadır.

İnternet Şubesi'ne giriş yapabilmek için 0 850 222 0 400 numaralı telefondan veya Kartla Giriş uygulamasından parolanızı kendiniz belirleyebilirsiniz.

Halkbank İnternet Şubesi'ne girdikten sonra 10 dakika içinde işlem yapmaz iseniz, sizin güvenliğiniz için otomatik olarak şifre giriş ekranına çıkartılırsınız. Yeniden işlem yapmak için tekrar müşteri numaranızı, parolanızı ve tek kullanımlık şifrenizi girmeniz gerekir. Böylece bilgisayarınızın başından ayrılsanız bile sistem bir başkasının işlem yapmasını engeller.

Halkbank olarak müşterilerimize SMS şifre, Şifrebaz ve Şifrebaz Cep tek kullanımlık şifre çözümlerini sunmaktayız. Bu şekilde her seferinde size özel, yeni ve tek kullanımlık şifreler üreterek İnternet Şubesi'nden bankacılık işlemlerinizi daha da güvenli bir şekilde yapabilirsiniz.

SIM kart değişikliği yapmanız ya da cep telefonu numaranızı farklı bir GSM operatörüne taşımanız durumunda, müşterimiz SMS Güvenlik Kontrol Listesine alınmakta ve cep telefonuna SMS şifre gönderilmesi engellenmektedir.

SMS Güvenlik Kontrol Listesi’nden çıkmak için ATM’lerimizden* kartınız ile işlem yapabilir, 0 850 222 0 400 Halkbank Dialog’u arayabilir veya en yakın Halkbank şubesi'ne başvurabilirsiniz.

*Bankamız ATM’lerinden banka kartı ile işlem başlatıldığında Bana Özel menüsünden <SIM Kart Bloke Kaldırma> adımından, kredi kartı ile işlem başlatıldığında Paraf İşlemleri menüsünden <SIM Kart Bloke Kaldırma> seçeneğinde çıkan cep telefonu bilgisi kontrol edilerek bloke kaldırma işlemini yapabilirsiniz.

Halkbank İnternet Şubesi'nden gerçekleştirdiğiniz bankacılık işlemlerinizden alınacak ücret ve komisyonlar için Ürün Hizmet ve Ücretleri sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

Halkbank İnternet Şubesi'nden yapmış olduğunuz parasal işlemlerde seçeceğiniz herhangi bir işlemi kısıtlayabilir, bu işlemin Halkbank İnternet Şubesi'nden yapılmasını engelleyebilirsiniz.

Oluşturduğunuz işlem kısıtını kaldırmak için;

Bireysel Müşterimiz iseniz; 0 850 222 0 400 Halkbank Dialog'u arayabilir ya da en yakın Halkbank Şubesi'ne başvurabilirsiniz.

Kurumsal müşterimiz iseniz; bağlı bulunduğunuz Halkbank Şubesi'ne başvurabilirsiniz.

Bireysel, işyeri sahipleri ve kurumsal müşterilerimizin 365 gün 24 saat bankacılık işlemlerini dünyanın her yerinden ulaşarak yapabileceği, bankacılık ürün ve hizmetlerini kişiye özel bir yaklaşımla sunan bir hizmet birimidir.

İnternet bağlantınızdan kaynaklanan teknik sorunlarda internet servis sağlayıcınızı aramanız gerekir.

Halkbank internet sayfalarında ya da İnternet Şubesi'nde işlem yaparken karşılaşabileceğiniz her türlü sorununuzu Bize Ulaşın'a tıklayarak iletebilir veya 365 gün 24 saat Halkbank Dialog'u 0 850 222 0 400 numaralı telefondan arayabilirsiniz.

Bu durum, cep telefonunuzdaki bildirim ayarlarından kaynaklanabilmektedir. Bunun için, iPhone cihazınızda aşağıdaki işlemleri yapabilirsiniz:

Ayarlar >Bildirimler menüsünden, Bildirim Stili "Mesajlar" seçilir 

Gelen ekranda, "Mesaj Seçenekleri" başlığı altında yer alan "Uyarıları Yinele"  seçimi "Asla"  olarak işaretlenmelidir. 

İlginizi Çekebilir

Mobil Bankacılık

Halkbank Mobil Uygulaması ile bankacılık işlemlerinizi dilediğiniz yerden ve dilediğiniz zaman gerçekleştirin!

Paraf Mobil

Kart işlemlerinizi ve kampanya takiplerinizi dilediğiniz yerden ve dilediğiniz zaman güvenle gerçekleştirin!

SMS Hizmetleri

SMS Hizmetleri sunduğu geniş olanakları sayesinde dilediğiniz bilgilerin anında cep telefonunuza ulaşmasını sağlıyor!