Bank24

Erişilebilir

Erişilebilir Bank24

Bank24’lerimizin toplumun tüm kesimlerine hitap eden, kapsayıcı bir niteliğe sahip olmasını sağlamak amacıyla 2011 yılında Erişilebilir Bank24 projesini başlattık.

Bu kapsamda engelli bireylerin de bankacılık işlemlerini Bank24’lerden kolay ve bireysel şekilde yapabilmesini sağlayan ilk pilot uygulamamız, Engelliler Haftası içinde 12 Mayıs 2011’de Mecidiyeköy şubemizde hizmete açıldı.

Bu sistem ile hangi işlemler gerçekleştirilebilir?

Bedensel engelli bireyler, ATM’den yapılabilen her türlü işlemi Erişilebilir Bank24’ten gerçekleştirebilir. Görme engelli bireyler kulaklık kullanarak, tercihleri doğrultusunda ekranı karartabilir, ekrandaki yazıyı sese çeviren özel bir program sayesinde aşağıdaki işlemleri gerçekleştirebilirler.

  • Para çekme
  • Para Yatırma
  • Kredi Kartı Borç Ödeme
  • Bakiye Sorgulama 
  • Kredi Kartı Borç Sorgulama 
  • Kredi Kart Limit Sorgulama

Sağladığı kolaylıklar

Erişilebilir Bank24 projesi hayata geçirilirken doğru ve amaca hizmet vermek açısından İstanbul Büyükşehir Belediyesi Özürlüler Müdürlüğü (İSÖM) ile engelli bireylerden oluşan bir çalışma grubundan kullanım ihtiyaçlarını belirlemeye yönelik destek aldık.

Ulaşılabilir

Engelli bireylerin Erişilebilir Bank24’lere ulaşımını kolaylaştırmak için standartlara uygun eğimli rampa, görme ve bedensel engelliler ile koltuk değneği olanlara göre kullanım yolunu tercih ediyoruz. 

7/24 hizmet

Bankamızın müşterisi olsun veya olmasın, Türkiye genelindeki 767 noktada sadece görme engelli, 191 noktada sadece bedensel engelli ve 33 noktada ise hem görme ve hem de bedensel engelli olmak üzere toplamda 991 adet Erişilebilir Bank24 ile 7/24 hizmet sağlıyoruz.