Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

Güncel Sorular

Halkbank Mobil ve İnternet Şubesi'nden, Açık hesap (ek hesap) kullanım limitimi nasıl yükseltebilirim?

Halkbank Mobil >> İşlemler >>Başvurular >> Açık Hesap Başvuru ve Limit Arttırım seçeneğinden limit arttırım talebinde bulunabilirsiniz.

Halkbank İnternet Şube>> Başvuru >> Açık Hesap >> Açık Hesap Başvuru ve Limit Arttırım seçeneğinden limit arttırım talebinde bulunabilirsiniz.

Kredi kartıma ait dönem içi işlemlerimi ve gelecek dönem harcamalarımı nasıl izleyebilirim?

Halkbank İnternet Şubesi ve Halkbank Mobil üzerinden kredi kartınıza ait dönem içi harcamalarınızı takip edebilirsiniz.      

Halkbank Mobil, ana sayfa üst sekmede yer alan Kartlarım >> Tümü seçeneğinden seçmiş olduğunuz Kart Bilgisinin altında yer alan Ekstre seçeneğinden, Dönem İçi İşlemlerinizi, Gelecek Dönem İşlemlerinizi görüntüleyebilirsiniz.

Halkbank Mobil'e giriş yapmadan,işlem izinlerimi yöneterek,karekod ile işlem yapabilir miyim?

Halkbank Mobil üzerinden, sol üst menüde yer alan Profil>> Ayarlar>> Karekod Ayarları seçeneğinden, Karekod işlem izinlerinizi yönetebilirsiniz. Böylece uygulamaya giriş yapmadan Karekod ile tüm işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz

Hesabıma gelen ve giden işlem bildirimlerini nasıl alabilirim?

Halkbank Mobil üzerinden, sol üst menüde yer alan Profil>> Bildirim Ayarları seçeneğinden, hesabınıza gelen ve giden işlemler için SMS/E-Mail talimatı verebilirsiniz.

Çift sim kartlı cihazım var ise Halkbank Mobil uygulamasını nasıl kullanabilirim?

Çift hatlı cihazlarda, cihazın SİM 1 kısmına bankamızda kayıtlı cep telefon numaranıza ait sim kartı yerleştirmeniz, diğer sim kartınızı cihazınızdan çıkarmanız gerekmektedir. Aktivasyon işleminden sonra, her iki sim kartınızı da tekrar kullanabilirsiniz.