halkbank internet bankacılığına nasıl üye olabilirim

Nasıl Üye Olabilirim?

Nasıl Üye Olabilirim?

Halkbank’ın hayatınızı kolaylaştırmak adına sunduğu Halkbank İnternet Şubesi ile evinizde veya ofisinizde, bilgisayarınızı, tabletinizi ya da cep telefonunuzu kullanarak tüm bankacılık işlemlerinizi yapabilirsiniz.

Bireysel müşteriler için;

Halkbank İnternet Şubesi’nden faydalanabilmek için herhangi bir Halkbank şubesine nüfus cüzdanınız ve ikinci bir kimliğiniz (ehliyet, paso, resimli kurum kartı vb.) ile birlikte başvurarak ya da www.halkbank.com.tr de bulunan İnternet Şubesi Dijital Parola Al bölümünden kredi kartı/banka kartı bilgilerinizi kullanarak  Dijital Parola’ nızı oluşturabilir ve İnternet Şubesi’nin kolaylıklarından faydalanmaya başlayabilirsiniz.

​Kurumsal müşteriler için;

Halkbank Kurumsal İnternet Şubesi’nden faydalanabilmek için herhangi bir Halkbank şubesine gelerek firmanız adına başvuru formunu doldurmanız yeterlidir.

Başvuru formunu doldurduktan sonra İnternet Şubesi’nin kolaylıklarından faydalanmaya başlayabilirsiniz.

Avantajları

Halkbank İnternet Şubesi kullanmanın avantajları saymakla bitmez! İşte birkaçı...

Kolay işlemler: Daha önce yaptığınız EFT işlemlerini kaydedebilir, aynı işlemi daha sonra tekrar yapmak isterseniz bilgileri tekrar girmeden, işleminizi hızlıca tamamlayabilirsiniz.

Ajandam: Kendi belirlediğiniz tarih için istediğiniz bilgiyi girebilirsiniz. İleri tarihli EFT talimatlarınızı, repo, vadeli hesap geri dönüş, talimatlı ödeme bilgilerinizi bu bölümde görürsünüz. Tüm bilgilerinizi tarih, saat, tutar, borç/alacak ve tekrarlanma sıklığı ayrıntıları ile listede görebilirsiniz. Vadesi geçen işlem bilgilerinize de bu bölümden ulaşabilirsiniz. 

Günün haberi: Sadece size özel ihtiyaçlara ve beklentilerinize uygun olarak Halkbank’ın sunduğu yenilikler ve fırsatlara buradan ulaşabilir, ilgilendiklerinize başvurabilirsiniz.

Hangi işlemleri Yapabilirim?

Halkbank İnternet Şubesi işlem listesi için tıklayınız.

İşlem Saatleri ve Limitleri Nelerdir?

Bankamız tarafından belirlenen bu limitlerin size yetmeyeceğini düşünüyorsanız, yükseltilmesi amacıyla şubenizde müşteri temsilcinizden yardım alabilirsiniz.

Bireysel müşterilerimiz limitlerini Halkbank İnternet Şubesi "Ayarlarım" bölümünden düşürebilir.  

Kurumsal müşterilerimiz limitlerinizi düşürmek isterseniz Şube Müşteri Temsilciniz size yardımcı olacaktır.

Halkbank İnternet Şubesi'nden işlem yaparken kullanabileceğiniz limit ve saatler için tıklayınız.

Sıkça Sorulan Sorular

Bankamız SWIFT Kodu "TRHBTR2A" dır.

Aşağıdaki işlemleri yaparak Türkçe karakterleri görüntüleyebilirsiniz. 

1. adım: Browser'ın menü bar'ında bulunan "View" seçeneğinin altından "Encoding"i tıklayıp, açılan listeden "Turkish" seçeneğini işaretleyiniz. 

2. adım: Browser'ın menü bar'ında bulunan "Edit" seçeneğinin altından önce "Preferences"ı, açılan pencereden de "Appearance" kategorisi altındaki "Fonts" seçeneğini tıklayınız. Sağ tarafta göreceğiniz sahalarda:

"For the encoding" başlığının yanındakini "Turkish"

"Variable width font" başlığının yanındakini "Arial Tur"

"Fixed font" başlığının yanındakini "Courier New" 

olacak şekilde seçiniz; "OK" tuşuna basarak işleminizi tamamlayınız.

Müşteri numaranız ve parolanızı kimseyle paylaşmayınız.

Parolanızı düzenli olarak değiştiriniz.

Şifrebaz veya Şifrebaz Cep kullanmayı tercih ederek, en güvenli tek kullanımlık şifre yöntemlerini kullanabilirsiniz.

Şifrebaz/Şifrebaz Cep PIN kodunuzu kimseyle paylaşmayınız.

Halkbank İnternet Şubesi'ne bağlı iken bilgisayarınızı başkasına kullandırmayınız.

İşleminizi tamamladıktan sonra ekranın sağ üst köşesindeki 'Güvenli Çıkış' seçeneğini tıklayınız ve internet tarayıcınızı kapatınız.

İnternet Şube ile ilgili yardım alabilmeniz için, Halkbank Dialog'u 0 850 222 0 400 numaralı telefondan arayarak, otomatik sesli yanıt sisteminde önce 4, ardından 3 numaralı seçeneği tuşlamanız yeterlidir.

Halkbank İnternet Şubesi'nde yaptığınız bankacılık işlemlerinin güvenliğini sağlamak amacıyla, dünyanın önde gelen teknoloji şirketleri ile ortak çözümler üretilmiştir ve İnternet Bankacılığında en güncel güvenlik teknolojileri kullanılmaktadır.

Ayrıca çok adımlı güvenlik sistemimizde 128 bit şifreleme teknolojisi ile bilgileriniz bilgi transferi sırasında şifrelenerek korunmaktadır.

İnternet Şubesi'ne giriş yapabilmek için 0 850 222 0 400 numaralı telefondan veya Kartla Giriş uygulamasından parolanızı kendiniz belirleyebilirsiniz.

Halkbank İnternet Şubesi'ne girdikten sonra 10 dakika içinde işlem yapmaz iseniz, sizin güvenliğiniz için otomatik olarak şifre giriş ekranına çıkartılırsınız. Yeniden işlem yapmak için tekrar müşteri numaranızı, parolanızı ve tek kullanımlık şifrenizi girmeniz gerekir. Böylece bilgisayarınızın başından ayrılsanız bile sistem bir başkasının işlem yapmasını engeller.

Halkbank olarak müşterilerimize SMS şifre, Şifrebaz ve Şifrebaz Cep tek kullanımlık şifre çözümlerini sunmaktayız. Bu şekilde her seferinde size özel, yeni ve tek kullanımlık şifreler üreterek İnternet Şubesi'nden bankacılık işlemlerinizi daha da güvenli bir şekilde yapabilirsiniz.

SIM kart değişikliği yapmanız ya da cep telefonu numaranızı farklı bir GSM operatörüne taşımanız durumunda, müşterimiz SMS Güvenlik Kontrol Listesine alınmakta ve cep telefonuna SMS şifre gönderilmesi engellenmektedir.

SMS Güvenlik Kontrol Listesi’nden çıkmak için ATM’lerimizden* kartınız ile işlem yapabilir, 0 850 222 0 400 Halkbank Dialog’u arayabilir veya en yakın Halkbank şubesi'ne başvurabilirsiniz.

*Bankamız ATM’lerinden banka kartı ile işlem başlatıldığında Bana Özel menüsünden <SIM Kart Bloke Kaldırma> adımından, kredi kartı ile işlem başlatıldığında Paraf İşlemleri menüsünden <SIM Kart Bloke Kaldırma> seçeneğinde çıkan cep telefonu bilgisi kontrol edilerek bloke kaldırma işlemini yapabilirsiniz.

Halkbank İnternet Şubesi'nden gerçekleştirdiğiniz bankacılık işlemlerinizden alınacak ücret ve komisyonlar için Ürün Hizmet ve Ücretleri sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

Halkbank İnternet Şubesi'nden yapmış olduğunuz parasal işlemlerde seçeceğiniz herhangi bir işlemi kısıtlayabilir, bu işlemin Halkbank İnternet Şubesi'nden yapılmasını engelleyebilirsiniz.

Oluşturduğunuz işlem kısıtını kaldırmak için;

Bireysel Müşterimiz iseniz; 0 850 222 0 400 Halkbank Dialog'u arayabilir ya da en yakın Halkbank Şubesi'ne başvurabilirsiniz.

Kurumsal müşterimiz iseniz; bağlı bulunduğunuz Halkbank Şubesi'ne başvurabilirsiniz.

Bireysel, işyeri sahipleri ve kurumsal müşterilerimizin 365 gün 24 saat bankacılık işlemlerini dünyanın her yerinden ulaşarak yapabileceği, bankacılık ürün ve hizmetlerini kişiye özel bir yaklaşımla sunan bir hizmet birimidir.

İnternet bağlantınızdan kaynaklanan teknik sorunlarda internet servis sağlayıcınızı aramanız gerekir.

Halkbank internet sayfalarında ya da İnternet Şubesi'nde işlem yaparken karşılaşabileceğiniz her türlü sorununuzu Bize Ulaşın'a tıklayarak iletebilir veya 365 gün 24 saat Halkbank Dialog'u 0 850 222 0 400 numaralı telefondan arayabilirsiniz.

Bu durum, cep telefonunuzdaki bildirim ayarlarından kaynaklanabilmektedir. Bunun için, iPhone cihazınızda aşağıdaki işlemleri yapabilirsiniz:

Ayarlar >Bildirimler menüsünden, Bildirim Stili "Mesajlar" seçilir 

Gelen ekranda, "Mesaj Seçenekleri" başlığı altında yer alan "Uyarıları Yinele"  seçimi "Asla"  olarak işaretlenmelidir. 

İlginizi Çekebilir

Mobil Bankacılık

Halkbank Mobil Uygulaması ile bankacılık işlemlerinizi dilediğiniz yerden ve dilediğiniz zaman gerçekleştirin!

İnternet Şubesi Güvenliği

Halkbank müşterilerinin güvenliğini her zaman ön planda tutmakta olup, bu kapsamda çalışmalarını sürdürmektedir.

SMS Hizmetleri

SMS Hizmetleri sunduğu geniş olanakları sayesinde dilediğiniz bilgilerin anında cep telefonunuza ulaşmasını sağlıyor!