halkbank nasıl dijital parola alabilirim

Nasıl Dijital Parola Alabilirim?

 

Nasıl Dijital Parola Alabilirim?

Halkbank İnternet Şubesi, Halkbank Mobil, Paraf Mobil ve Halkbank Dialog’da kullanacağınız Dijital Parola’nızı almak çok kolay!

Tek yapmanız gereken www.halkbank.com.tr de bulunan İnternet Şubesi Dijital Parola Al butonuna veya İnternet Şubesi giriş ekranında yer alan Dijital Parolamı Bilmiyorum/Unuttum linkine tıklamak ve kredi kartı ya da banka kartı bilgilerinizi kullanarak Bireysel İnternet Şubesi, Halkbank Mobil, Paraf Mobil ve Halkbank Dialog’da kullanacağınız Dijital Parola’nızı oluşturmak!

Kartla Giriş ile Dijital Parola’ nızı hemen oluşturun, Halkbank İnternet Şubesi, Halkbank Mobil, Paraf Mobil ve Halkbank Dialog ayrıcalıklarından siz de yararlanın!

Halkbank İnternet Şubesi’nde yapabileceğiniz işlemler için tıklayınız.

Yenilikler

Yeni kimlik kart bedeli ve sürücü belgesi ödemeleri İnternet Şubesi ile parmaklarınızın ucunda!

Halkbank İnternet Şubesi’nde, Ödemeler menüsü altında sürücü belgesi ödemelerinizi ve yeni kimlik kartı bedelini dilediğiniz zaman, hızlıca ödeyebilirsiniz.

Trafik ceza ödemeleri Halkbank İnternet Şubesi’nde!

Trafik ceza ödemelerini; ister kendi adınıza ister başkasının adına, plaka sorgulayarak/beyan ederek vadesiz hesabınız veya kredi kartınızla gerçekleştirebilirsiniz. 

Çek/Senet bilgilerinizi şubeye gitmeden İnternet Şubesi’nden izlemek artık çok daha kolay!

Borçlu ve alacaklı olduğunuz çek ve senetlerinizi İnternet Şubesi’nden kolaylıkla takip edebilirsiniz. Üstelik çeklerinizi görselleri ile de görüntüleme imkanı Halkbank İnternet Şubesi’nde.

Sıkça Sorulan Sorular

Bankamız SWIFT Kodu "TRHBTR2A" dır.

Aşağıdaki işlemleri yaparak Türkçe karakterleri görüntüleyebilirsiniz. 

1. adım: Browser'ın menü bar'ında bulunan "View" seçeneğinin altından "Encoding"i tıklayıp, açılan listeden "Turkish" seçeneğini işaretleyiniz. 

2. adım: Browser'ın menü bar'ında bulunan "Edit" seçeneğinin altından önce "Preferences"ı, açılan pencereden de "Appearance" kategorisi altındaki "Fonts" seçeneğini tıklayınız. Sağ tarafta göreceğiniz sahalarda:

"For the encoding" başlığının yanındakini "Turkish"

"Variable width font" başlığının yanındakini "Arial Tur"

"Fixed font" başlığının yanındakini "Courier New" 

olacak şekilde seçiniz; "OK" tuşuna basarak işleminizi tamamlayınız.

Müşteri numaranız ve parolanızı kimseyle paylaşmayınız.

Parolanızı düzenli olarak değiştiriniz.

Şifrebaz veya Şifrebaz Cep kullanmayı tercih ederek, en güvenli tek kullanımlık şifre yöntemlerini kullanabilirsiniz.

Şifrebaz/Şifrebaz Cep PIN kodunuzu kimseyle paylaşmayınız.

Halkbank İnternet Şubesi'ne bağlı iken bilgisayarınızı başkasına kullandırmayınız.

İşleminizi tamamladıktan sonra ekranın sağ üst köşesindeki 'Güvenli Çıkış' seçeneğini tıklayınız ve internet tarayıcınızı kapatınız.

İnternet Şube ile ilgili yardım alabilmeniz için, Halkbank Dialog'u 0 850 222 0 400 numaralı telefondan arayarak, otomatik sesli yanıt sisteminde önce 4, ardından 3 numaralı seçeneği tuşlamanız yeterlidir.

Halkbank İnternet Şubesi'nde yaptığınız bankacılık işlemlerinin güvenliğini sağlamak amacıyla, dünyanın önde gelen teknoloji şirketleri ile ortak çözümler üretilmiştir ve İnternet Bankacılığında en güncel güvenlik teknolojileri kullanılmaktadır.

Ayrıca çok adımlı güvenlik sistemimizde 128 bit şifreleme teknolojisi ile bilgileriniz bilgi transferi sırasında şifrelenerek korunmaktadır.

İnternet Şubesi'ne giriş yapabilmek için 0 850 222 0 400 numaralı telefondan veya Kartla Giriş uygulamasından parolanızı kendiniz belirleyebilirsiniz.

Halkbank İnternet Şubesi'ne girdikten sonra 10 dakika içinde işlem yapmaz iseniz, sizin güvenliğiniz için otomatik olarak şifre giriş ekranına çıkartılırsınız. Yeniden işlem yapmak için tekrar müşteri numaranızı, parolanızı ve tek kullanımlık şifrenizi girmeniz gerekir. Böylece bilgisayarınızın başından ayrılsanız bile sistem bir başkasının işlem yapmasını engeller.

Halkbank olarak müşterilerimize SMS şifre, Şifrebaz ve Şifrebaz Cep tek kullanımlık şifre çözümlerini sunmaktayız. Bu şekilde her seferinde size özel, yeni ve tek kullanımlık şifreler üreterek İnternet Şubesi'nden bankacılık işlemlerinizi daha da güvenli bir şekilde yapabilirsiniz.

SIM kart değişikliği yapmanız ya da cep telefonu numaranızı farklı bir GSM operatörüne taşımanız durumunda, müşterimiz SMS Güvenlik Kontrol Listesine alınmakta ve cep telefonuna SMS şifre gönderilmesi engellenmektedir.

SMS Güvenlik Kontrol Listesi’nden çıkmak için ATM’lerimizden* kartınız ile işlem yapabilir, 0 850 222 0 400 Halkbank Dialog’u arayabilir veya en yakın Halkbank şubesi'ne başvurabilirsiniz.

*Bankamız ATM’lerinden banka kartı ile işlem başlatıldığında Bana Özel menüsünden <SIM Kart Bloke Kaldırma> adımından, kredi kartı ile işlem başlatıldığında Paraf İşlemleri menüsünden <SIM Kart Bloke Kaldırma> seçeneğinde çıkan cep telefonu bilgisi kontrol edilerek bloke kaldırma işlemini yapabilirsiniz.

Halkbank İnternet Şubesi'nden gerçekleştirdiğiniz bankacılık işlemlerinizden alınacak ücret ve komisyonlar için Ürün Hizmet ve Ücretleri sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

Halkbank İnternet Şubesi'nden yapmış olduğunuz parasal işlemlerde seçeceğiniz herhangi bir işlemi kısıtlayabilir, bu işlemin Halkbank İnternet Şubesi'nden yapılmasını engelleyebilirsiniz.

Oluşturduğunuz işlem kısıtını kaldırmak için;

Bireysel Müşterimiz iseniz; 0 850 222 0 400 Halkbank Dialog'u arayabilir ya da en yakın Halkbank Şubesi'ne başvurabilirsiniz.

Kurumsal müşterimiz iseniz; bağlı bulunduğunuz Halkbank Şubesi'ne başvurabilirsiniz.

Bireysel, işyeri sahipleri ve kurumsal müşterilerimizin 365 gün 24 saat bankacılık işlemlerini dünyanın her yerinden ulaşarak yapabileceği, bankacılık ürün ve hizmetlerini kişiye özel bir yaklaşımla sunan bir hizmet birimidir.

İnternet bağlantınızdan kaynaklanan teknik sorunlarda internet servis sağlayıcınızı aramanız gerekir.

Halkbank internet sayfalarında ya da İnternet Şubesi'nde işlem yaparken karşılaşabileceğiniz her türlü sorununuzu Bize Ulaşın'a tıklayarak iletebilir veya 365 gün 24 saat Halkbank Dialog'u 0 850 222 0 400 numaralı telefondan arayabilirsiniz.

Bu durum, cep telefonunuzdaki bildirim ayarlarından kaynaklanabilmektedir. Bunun için, iPhone cihazınızda aşağıdaki işlemleri yapabilirsiniz:

Ayarlar >Bildirimler menüsünden, Bildirim Stili "Mesajlar" seçilir 

Gelen ekranda, "Mesaj Seçenekleri" başlığı altında yer alan "Uyarıları Yinele"  seçimi "Asla"  olarak işaretlenmelidir. 

İlginizi Çekebilir

Mobil Bankacılık

Halkbank Mobil Uygulaması ile bankacılık işlemlerinizi dilediğiniz yerden ve dilediğiniz zaman gerçekleştirin!

İnternet Şubesi Güvenliği

Halkbank müşterilerinin güvenliğini her zaman ön planda tutmakta olup, bu kapsamda çalışmalarını sürdürmektedir.

SMS Hizmetleri

SMS Hizmetleri sunduğu geniş olanakları sayesinde dilediğiniz bilgilerin anında cep telefonunuza ulaşmasını sağlıyor!