Bize Ulaşın

Bize Ulaşın

Ürün ve hizmetlerimizi gerçekleştirebilmemiz için görüş ve önerileriniz bizim için son derece önemlidir. Görüş ve önerileriniz en kısa zamanda değerlendirilecek ve sonucu hakkında size mutlaka geri dönülecektir. Hizmet ve ürünler ile ilgili görüş/öneri ve şikayetlerinizi aşağıdaki online başvuru formunu doldurarak ya da 0 850 222 0 400  Halkbank Dialog'u arayarak Sesli Yanıt Sistemi'nde 5 no'lu seçeneği tuşlayarak Mutlu Müşteri Merkezi'ne iletebilirsiniz.
 
Kayıp ve Çalıntı bildirimleriniz için 0 850 222 0 400 Halkbank Dialog’u arayabilirsiniz. 
 
Bize twitter adresimizden de ulaşabilirsiniz. 


Konu *
T.C. Kimlik No *
veya
Yabancı Kimlik No
Adınız *
Soyadınız *
Müşteri No
Ülke *
Şehir *
Posta Kodu
Adres *
İrtibat Kanalı *
E-posta
Telefon *
Faks
Mesajınız *

Kişisel verileriniz Kişisel Verilerin İşlenmesi ve Aktarılmasına İlişkin Aydınlatma Metni kapsamında işlenecektir. Aydınlatma Metni'ne buradan erişebilirsiniz.