Engelsiz Bankacılık

Halkbank olarak; bankacılık hizmetlerini, engelli müşterilerimizin de erişim ve kullanımına uygun hale getirerek işlemlerini kolaylıkla yapabilmelerini hedefliyoruz.

Halkbank olarak; bankacılık hizmetlerini, engelli müşterilerimizin erişim ve kullanımına uygun hale getirerek işlemlerini kolaylıkla yapabilmelerini hedefliyoruz.

Dijital Kanallarımızda Yapılan Geliştirmeler

  • Mobil Şubemiz, görme engelli müşterilerimiz için ekran okuyucu programlarla uyumlu hale getirilmiştir.
  • Halkbank İnternet Şubemiz, görme engelli müşterilerimiz için ekran okuyucu programlarla uyumlu hale getirilmiştir. 
  • İnternet ve Mobil Bankacılık hizmetleri için gönderilen tek kullanımlık SMS şifrelerin, ekran okuyucu programlar tarafından okunabilmektedir.

​Bank24’lerde Yapılan Geliştirmeler

Erişilebilir Bank24

Bank24’lerimizin toplumun tüm kesimlerine hitap eden, kapsayıcı bir niteliğe sahip olmasını sağlamak amacıyla 2011 yılında Erişilebilir Bank24 projesini başlattık.
Bu kapsamda engelli bireylerin de bankacılık işlemlerini Bank24’lerden kolay ve bireysel şekilde yapabilmesini sağlayan ilk pilot uygulamamız, Engelliler Haftası içinde 12 Mayıs 2011’de Mecidiyeköy şubemizde hizmete açıldı.

Bu Sistem İle Hangi İşlemler Gerçekleştirilebilir?

Bedensel engelli bireyler, ATM’den yapılabilen her türlü işlemi Erişilebilir Bank24’ten gerçekleştirebilir. Görme engelli bireyler kulaklık kullanabilir, tercihleri doğrultusunda ekranı karartabilir, ekrandaki yazıyı sese çeviren özel bir program sayesinde hesap bakiyesi sorgulama ve para çekme işlemlerini yapabilir.

Sunulan Kolaylıklar

Erişilebilir Bank24 projesi hayata geçirilirken doğru ve amaca hizmet vermek açısından İstanbul Büyükşehir Belediyesi Özürlüler Müdürlüğü (İSÖM) ile engelli bireylerden oluşan bir çalışma grubundan kullanım ihtiyaçlarını belirlemeye yönelik destek aldık.

Ulaşılabilir

Erişilebilir Bank24'lere ulaşımı kolaylaştırmak adına, standartlara uygun eğimli rampalar ve engelli bireylerin tercihlerine yönelik kullanım yolları tercih ediyoruz.

7/24 Hizmet

Bankamızın müşterisi olsun veya olmasın, Türkiye genelindeki 1.562 noktada sadece görme engelli, 62 noktada sadece bedensel engelli ve 177 noktada ise hem görme ve hem de bedensel engelli olmak üzere toplamda 1.801 adet Erişilebilir Bank24 ile 7/24 hizmet sağlıyoruz.

Dialog Çağrı Merkezi Geliştirmeleri

Engelsiz İletişim Hattı

İşitme ve konuşma engelli müşterilerimizin şubelerimizden alacakları hizmetleri engelsiz hale getirdik. İşitme ve konuşma engelli müşterilerimize görüntülü konuşma aracılığı ile Çağrı Merkezimiz üzerinden tercüme hizmeti  verilmektedir. Engelli müşterilerimiz şubelerimizden yapacakları işlemleri daha rahat ve kolay bir şekilde tamamlayabilecektir.

İşaret Dili ile Hazırlanan Sözleşmelerimiz

Bankacılık Hizmetleri Sözleşmesi

İhtiyaç Kredisi Sözleşmesi

İpotek Teminatlı İhtiyaç Kredisi Sözleşmesi

Kredili Mevduat Hesabı Sözleşmesi

Ön Ödemeli Konut Kredisi Sözleşmesi

Sabit Faizli Konut Kredisi Sözleşmesi

Taşıt Kredisi Sözleşmesi

Kredi Kartı Sözleşmesi

HalkCard Kredi Kartı Sözleşmesi