halkbank hizmetlerimiz

Hizmetlerimiz

Hizmetlerimiz

İşyerim ve Yangın Paket poliçelerine uygulanan bir paket ürünüdür. 365 gün 24 boyunca işyeri veya meskende meydana gelen aşağıdaki sorunlar için hizmet sağlar:

  • Elektrik hasarları
  • Dahili su hasarları
  • Çilingir hizmetleri
  • Cam kırılması
  • Ambulans hizmetleri

  • Boyasız kaporta göçük düzeltme (8 adet/yıl/5 cm’ye kadar)
  • Boya hasarlı kaporta göçük düzeltme (4 adet/yıl/10 cm’ye kadar)
  • Sıyrık, çizik gibi boya hasarları (4 adet/yıl/20 cm’ye kadar tampon sıyrıkları, 30 cm’ye kadar anahtar çizikleri)
  • İç döşeme tamiri (8 adet/yıl/5 cm’ye kadar)
  • Ön cam tamiri (8 adet/yıl/1 cm’ye kadar)
  • Plastik tampon tamiri (limitsiz/yıl)

0850 202 20 20 numaralı telefonu arayarak alabileceğiniz hizmetler:

  • Aracın çekilmesi
  • Aracın kurtarılması
  • Aracın kullanılmayışı nedeniyle konaklama, ikametgâha seyahat, seyahate devam (3 yıldızlı otelde 3 gün)
  • Benzin bitmesi durumunda çekme (2 adet/yıllık/limitsiz)
  • Araca çilingir hizmeti (yıllık/limitsiz)
  • Lastik değiştirme hizmeti (2 adet/yıllık/limitsiz)

İşbu poliçe ile verilen hukuksal koruma ek teminatı, Türkiye Sigorta A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Türkiye Sigorta tarafından sağlanan hukuksal koruma ek teminatları Türk Kanun ve Sigorta genel şartları çerçevesinde verilmektedir. Türkiye Sigorta A.Ş. tarafından 24 saat ve 365 gün tüm Türkiye kapsamında ilgili hizmetlerden faydalanmanız sağlanacaktır.

Motorlu araca bağlı hukuksal koruma ve sürücü hukuksal koruma ek teminatı 5.000 TL ile sınırlıdır.

Teminat kapsamına giren hukuki problemlerden herhangi bir şahsi girişimde bulunmadan önce 0850 202 20 20 numaralı Türkiye Sigorta danışma hattını arayarak ve aşağıdaki bilgileri ileterek ücretsiz danışmanlık hizmeti alabilirsiniz.

Adınız ve soyadınız, poliçe numaranız, size ulaşılabilecek telefon numaralarınız, karşılaştığınız problem ve yardımın türü Halk Hukuk danışmanı, karşılaşılan hukuki problem konusunda alınması gereken önlemlerle ilgili tavsiyelerde bulunur.

Destek telefonu:

0850 202 20 20

  • Azami 2 defa / vaka başı 7 gün / yıl
  • Kaza sonucunda aracın hareketsiz kalması veya trafikte seyrinde engel hali olması durumlarında geçerlidir.
  • Aracın 24 saatten fazla sürebilecek bir tamir süresinin olması gereklidir.
  • Sadece hususi otolar ve hususi kullanımlı ticari araçlar içindir.

Türkiye Sigorta A.Ş.’den satışı gerçekleştirilen kasko poliçesi sahiplerine daha hızlı ve kaliteli hizmet vermek amacıyla Anlaşmalı Merkez Servis Uygulaması başlatılmıştır.

  • Merkez Servislerinin bulunduğu illerde ekspere gereksinim duyulmadan, faturalı yaptırılan hasarların tamamı Anlaşmalı Merkez Servislere gönderilecektir.
  • Çekici hizmeti Merkez Servis tarafında verilecektir.

Merkez uygulamasına yönelik öneri, şikâyet ve taleplerinizi şubelerin bağlı bulunduğu Sigorta Bölge Müdürlüklerine veya 0850 202 20 20 Türkiye Sigorta Hasar İhbar Servisi’ne iletebilirsiniz.