Güvenlik

Güvenlik

Bankamızda, müşterilerimizin güvenliği öncelikli konudur.

Halkbank Kurumsal Dialog Hattı'nda müşterilerimizin güvenliği için geliştirilmiş güvenlik uygulamalarımızdan bir kaçı şöyledir;

Müşteri İletişim Merkezi’nden hizmet alabilmek için;

  • Öncelikle bizi Bankamızda kayıtlı cep telefonunuzdan aramanız veya Halkbank Müşteri Numaranızı ya da Kart Numaranızı tuşlayarak kendinizi tanıtmanız, 
  • Ardından Dijital Parola’nız veya kart şifreniz ile birlikte cep telefonunuza gönderilecek tek kullanımlık şifreyi tuşlamanız beklenecektir.

Müşteri İletişim Merkezi’nden size özel hizmet almaya devam edebilmeniz için Bankamızda kayıtlı cep telefonu numaranızın güncel olması ve Dijital parolanızı veya kartınızın şifresini oluşturmuş olmanız önemlidir.

Dijital Parolanızı 0850 222 0 401 Kurumsal Dialog Hattı’nı arayarak veya bağlı bulunduğunuz şubenizden alabilirsiniz.

Kart şifrenizi bilmiyor veya unuttuysanız şifre belirleme hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.

Cep telefonu numaranız güncel değilse bağlı bulunduğunuz şubenizden güncelleyebilirsiniz.

Şifrelerinizi tuşlamadan bağlandığınız görüşmelerinizde sadece Kayıp Çalıntı, Şüpheli İşlem Bildirimi ve Genel Bilgilendirme gibi kısıtlı bir hizmet alabileceksiniz.

Güvenliğiniz için şifre ve parolanızı banka personeli dahil hiç kimse ile paylaşmamalısınız.

Bankacılık işlemlerinden yapmak istemediğiniz işlem için kısıtlama koyabilir, ayrıca işleme özgü limitlerinizi Bankamız limitleri dahilinde kendiniz belirleyebilirsiniz. 

Dialog'ta görülmesini ve işlem yapılmasını istemediğiniz hesap veya kartlarınızı müşteri temsilcinize bildirerek gizleyebilir, dilediğiniz zaman yeniden kullanıma açabilirsiniz.

Güvenliğiniz, yapacağınız işlem türüne göre belirlenmiş farklı güvenlik adımları ile sağlanmaktadır.

Müşteri temsilcileri ile yaptığınız tüm görüşmeler kayıt edilmektedir.

Halkbank e-posta veya telefon aracılığıyla kişisel bilgilerinizi ya da şifrelerinizi kesinlikle talep etmemektedir. Böyle bir durumla karşılaşmanız veya bilginiz dışında gerçekleşen herhangi bir işlemi tespit ettiğinizde 0 850 222 0 401 Kurumsal Dialog Hattı’nı arayabilirsiniz.