Ana Hedeflerimiz
- Bölgenin lider KOBİ bankası olmak
- KOBİ’lerin ve bireysel müşterilerin ilk sırada tercih ettikleri banka olmak
- Bankacılık sektöründe nitelikli personelin çalıştığı ve çalışmak istediği banka olmak
- Tüm iş süreçlerinde sektördeki en yüksek kalitede hızlı hizmet seviyelerine ulaşarak müşteri memnuniyetini sağlamak
- Dengeli büyüyen ve sürdürülebilir kârlılığa sahip bir banka olmak
Ana Stratejiler
- Geleneksel bankacılık faaliyetleri ile birlikte özel olarak tasarlanmış ürün/hizmet seçeneklerini artırmak
- Müşteri segmentasyonu kapsamında, özellikle KOBİ’ler ile orta ve orta üstü gelir sahibi bireysel müşterilere ayrıcalıklı ürün ve hizmetler sunmak
- Müşteri odaklı, kaliteli hizmet anlayışını benimsemek
- Özellikle kredi ve mali risk yönetimi olmak üzere, kritik süreçlerde etkinlik sağlamak
- Zengin ürün çeşidi, işlem ve sistem güvenliği, hızlı ve kaliteli işlem, rekabetçi fiyat sağlamak amacıyla tüm iş süreçlerinde verimliliği sağlamak
- Kariyer ve performans yönetimi sistemleri sayesinde çalışanlarının sürekli gelişimini ve motivasyonunu sağlamak
- Kurum kimliğini iç ve dış müşterilere benimsetmek
- Yurt dışı şube ağı ile uluslararası bankacılık alanında kaliteli hizmet vermek