Ana Sayfa Bize Ulaşın

Ürün ve hizmetlerimizi gerçekleştirebilmemiz için görüş ve önerileriniz bizim için son derece önemlidir.Görüş ve önerileriniz en kısa zamanda değerlendirilecek ve sonucu hakkında size mutlaka geri dönülecektir.Hizmet ve ürünler ile ilgili görüş/öneri ve şikayetlerinizi aşağıdaki online başvuru formunu doldurarak ya da 0850 222 0 400 veya 444 0 400'den Halkbank Dialog'u arayarak Sesli Yanıt Sistemi'nde 5 no'lu seçeneği tuşlayarak Mutlu Müşteri Merkezi'ne iletebilirsiniz.

Kayıp ve Çalıntı bildirimleriniz için 0850 222 0 400 veya 444 0 400'den Halkbank Dialog’u arayabilirsiniz.

Bize twitter
 adresimizden de ulaşabilirsiniz.

(*) ile işaretlenmiş alanların doldurulması zorunludur.

Konu : *
Adınız : * Soyadınız : *
Müşteri Numaranız : Adresiniz : *
E-Posta adresiniz : *
Şehir :
Ülke : Posta Kodu :
Cep Telefonu : Faks :
Sizinle irtibata geçmemizi istediğiniz kanalı seçiniz :
Görüş ve Öneriniz : *
2000 karakter daha yazabilirsiniz.
Güvenlik kodu : *