Ana Sayfa Bize Ulaşın

Ürün ve hizmetlerimizi geliştirebilmemiz için görüş ve önerileriniz bizim için son derece önemlidir. Görüş ve önerileriniz en kısa zamanda değerlendirilecek ve sonucu hakkında size mutlaka geri dönülecektir Hizmet ve ürünler ile ilgili görüş/öneri ve şikayetlerinizi aşağıdaki online başvuru formunu doldurarak ya da 444 0 400 numaralı Dialog hattımızdan 5 no’lu seçeneği tuşlayarak Mutlu Müşteri Merkezi'ne iletebilirsiniz.

Kayıp ve Çalıntı bildirimleriniz için 444 0 400 Halkbank Dialog’u arayabilirsiniz.

Bize twitter adresimizden de ulaşabilirisniz.

(*) ile işaretlenmiş alanların doldurulması zorunludur.

Konu : *
Adınız : * Soyadınız : *
Müşteri Numaranız : Adresiniz : *
E-Posta adresiniz : *
Şehir :
Ülke : Posta Kodu :
Cep Telefonu : Faks :
Sizinle irtibata geçmemizi istediğiniz kanalı seçiniz :
Görüş ve Öneriniz : *
2000 karakter daha yazabilirsiniz.
Güvenlik kodu : *