Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.

Nasıl Üye Olabilirim?

Başvuru

İster evinizde, ister işyerinizde, isterseniz dünyanın herhangi bir yerinde olun, Halkbank Dialog sayesinde bankacılık işlemlerinizi mekana ve zamana bağlı kalmaksızın sadece bir telefonla birkaç dakikada gerçekleştirebilirsiniz.

Halkbank Dialog’a sadece Türkiye’den değil, tüm dünyadan bir telefonla kolayca ulaşabilir ve bankacılık işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Halkbank Dialog’a, Türkiye’nin her yerinden sabit telefonlar ve tüm cep telefonlarından 0850 222 0 400 veya 444 0 400 'ü arayarak ulaşabilirsiniz.

Yurtdışından yapacağınız aramalarda 0090 850 222 0 400 ve Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'nde sabit hatlardan ve GSM operatörlerinden 0850 222 0 400 veya 444 0 400 ‘ü arayarak ulaşabilirsiniz.

Bankacılık Hizmetleri Sözleşmesi’ni imzaladıysanız 0850 222 0 400 veya 444 0 400 numaralarından Halkbank Dialog’u arayarak 6 numaralı Başvurular menüsünden 5 numaralı İnternet/Dialog Başvurusu seçeneğini tuşlamanız yeterlidir. 
Sözleşmeyi imzalamadıysanız şubemize sadece bir kez uğrayarak siz de Halkbank Dialog’un hizmetlerinden hemen yararlanmaya başlayabilirsiniz. 

Nüfus cüzdanınız ve tanıtıcı ikinci bir kimlik (ehliyet, paso, SSK kartı, resimli kurum kartı vb.) ile beraber dilediğiniz bir Halkbank Şubesi’ne giderek Başvuru formunu doldurmanız ve Bankacılık Hizmetleri Sözleşmesi’ni imzalamanız yeterli olacaktır. 

Dialog’u kullanmak için ihtiyaç duyacağınız müşteri numaranızı şubenizden veya Halkbank Dialog’dan öğrenebilirsiniz.

Dialog'dan işlem yapabilmek için kullanacağınız Şifre ile ilgili buradan bilgi alabilirsiniz.