Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.

MUTLU MÜŞTERİ MERKEZİ

Size daha iyi hizmet verebilmemiz için önerileriniz ve dilekleriniz bizim için büyük önem taşıyor. 
Amacımız, tüm önerilerinizi en kısa zamada değerlendirmek, sorun ve şikayetlerinizi anında çözümleyerek bankamızdan beklentilerinizi en üst seviyede gerçekleştirmektir.

​Mutlu Müsteri Merkezine Ulasmak İçin

  • Online basvuru formumuzu hemen doldurabilir, 
  • 0850 222 0 400 veya 444 0 400’den Halkbank Dialog’u arayarak Sesli Yanit Sistemi’nde 5 nolu Mutlu Müşteri Merkezi seçeneğinden telefonunuzla ulaşabilir, 
  • 0 212 340 09 99 hatlı faksımıza mesajınızı gönderebilir, 
  • Mutlu Müsteri Merkezi PK 17 34735 Sahrayıcedit / İstanbul adresine postanızı iletebilirsiniz.

TBB Müşteri Şikayetleri Hakem Heyeti

Türkiye Bankalar Birliği Bireysel Müsteri hakem heyeti Bankacılık hizmetlerinde TBB üyesi bankalar ile bireysel müşterileri arasındaki anlaşmazlıkları adil, tarafsız ve açık bir şekilde incelemek ve taraflar arasında uzlaşı sağlamak amacıyla oluşturulmuştur. Bu işleyişte müşteri öncelikle şikayeti için bankaya başvuruda bulunur.

 

Türkiye Bankalar Birliği Bireysel Müşteri Hakem Heyetinin internet sayfasına ulaşmak için tıklayınız.