Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.

MUTLU MÜŞTERİ MERKEZİ

Size daha iyi hizmet verebilmemiz için önerileriniz ve dilekleriniz bizim için büyük önem tasiyor. 
Amacimiz, tüm önerilerinizi en kisa zamada degerlendirmek, sorun ve sikayetlerinizi aninda çözümleyerek bankamizdan beklentilerinizi en üst seviyede gerçeklestirmektir.

​Mutlu Müsteri Merkezine Ulasmak İçin

  • Online basvuru formumuzu hemen doldurabilir, 
  • 0850 222 0 400 veya 444 0 400’den Halkbank Dialog’u arayarak Sesli Yanit Sistemi’nde 5 nolu Mutlu Müsteri Merkezi seçeneginden telefonunuzla ulasabilir, 
  • 0 212 340 09 99 hatli faksimiza mesajinizi gönderebilir, 
  • Mutlu Müsteri Merkezi PK 17 34735 Sahrayicedit / Istanbul adresine postanizi iletebilirsiniz.

TBB Müşteri Şikayetleri Hakem Heyeti

Türkiye Bankalar Birligi Bireysel Müsteri hakem heyeti Bankacilik hizmetlerinde TBB üyesi bankalar ile bireysel müsterileri arasindaki anlasmazliklari adil, tarafsiz ve açik bir sekilde incelemek ve taraflar arasinda uzlasi saglamak amaciyla olusturulmustur. Bu isleyiste müsteri öncelikle sikayeti için bankaya basvuruda bulunur.

 

Türkiye Bankalar Birligi Bireysel Müsteri Hakem Heyetinin internet sayfasina ulasmak için tıklayınız.