Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.

Engelsiz Bankacılık

Halkbank olarak; bankacılık hizmetlerini, engelli müşterilerimizin de erişim ve kullanımına uygun hale getirerek işlemlerini kolaylıkla yapabilmelerini hedefliyoruz.

Dijital Kanallarımız için Yapılan Geliştirmeler

  • Mobil Şubemiz, görme engelli müşterilerimiz için ekran okuyucu programlarla uyumlu hale getirilmiştir.
  • Halkbank İnternet Şubemiz, görme engelli müşterilerimiz için ekran okuyucu programlarla uyumlu hale getirilmiştir. 
  • İnternet ve Mobil Bankacılık hizmetleri için gönderilen tek kullanımlık SMS şifrelerin, ekran okuyucu programlar tarafından okunabilmektedir.

​Bank24’lerimiz için Yapılan Geliştirmeler

Erişilebilir Bank24
Bank24’lerimizin toplumun tüm kesimlerine hitap eden, kapsayıcı bir niteliğe sahip olmasını sağlamak amacıyla 2011 yılında Erişilebilir Bank24 projesini başlattık.
Bu kapsamda engelli bireylerin de bankacılık işlemlerini Bank24’lerden kolay ve bireysel şekilde yapabilmesini sağlayan ilk pilot uygulamamız, Engelliler Haftası içinde 12 Mayıs 2011’de Mecidiyeköy şubemizde hizmete açıldı.
 
Bu sistem ile hangi işlemler gerçekleştirilebilir?
Bedensel engelli bireyler, ATM’den yapılabilen her türlü işlemi Erişilebilir Bank24’ten gerçekleştirebilir. Görme engelli bireyler kulaklık kullanabilir, tercihleri doğrultusunda ekranı karartabilir, ekrandaki yazıyı sese çeviren özel bir program sayesinde hesap bakiyesi sorgulama ve para çekme işlemlerini yapabilir.
 
Sağladığı kolaylıklar
Erişilebilir Bank24 projesi hayata geçirilirken doğru ve amaca hizmet vermek açısından İstanbul Büyükşehir Belediyesi Özürlüler Müdürlüğü (İSÖM) ile engelli bireylerden oluşan bir çalışma grubundan kullanım ihtiyaçlarını belirlemeye yönelik destek aldık.

Ulaşılabilir
Engelli bireylerin Erişilebilir Bank24’lere ulaşımını kolaylaştırmak için standartlara uygun eğimli rampa, görme ve bedensel engelliler ile koltuk değneği olanlara göre kullanım yolu ve kabartma zemin kullanılmasını tercih ediyoruz. 

7/24 hizmet
Bankamızın müşterisi olsalar da olmasalar da Türkiye genelinde 125 noktada sadece görme engelli, 158 noktada sadece bedensel engelli ve 57 noktada görme ve bedensel engelli toplamda 340 adet Erişilebilir Bank24 ile 7/24 hizmet sağlıyoruz.

Dialog (Çağrı Merkezimiz) için Yapılan Geliştirmeler

Engelsiz İletişim Hattı
İşitme ve konuşma engelli müşterilerimizin şubelerimizden alacakları hizmetleri engelsiz hale getirdik. İşitme ve konuşma engelli müşterilerimize görüntülü konuşma aracılığı ile Çağrı Merkezimiz üzerinden tercüme hizmeti  verilmektedir. Engelli müşterilerimiz şubelerimizden yapacakları işlemleri daha rahat ve kolay bir şekilde tamamlayabilecektir.

İşaret Dili ile Hazırlamış Olduğumuz Sözleşmeler

Bankacılık Hizmetleri Sözleşmesi

İhtiyaç Kredisi Sözleşmesi

İpotek Teminatlı İhtiyaç Kredisi Sözleşmesi

Kredili Mevduat Hesabı Sözleşmesi

Ön Ödemeli Konut Kredisi Sözleşmesi

Sabit Faizli Konut Kredisi Sözleşmesi

Taşıt Kredisi Sözleşmesi

Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Hakkında Bilgilendirme Metni

Engelsiz Bankacılık Bilgilendirme Metnini görüntülemek için tıklayınız.