Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.

Kurumsal Yönetim İlkeleri

Ana Hedeflerimiz

  • Bölgenin lider KOBİ bankası olmak
  • KOBİ’lerin ve bireysel müşterilerin ilk sırada tercih ettikleri banka olmak
  • Bankacılık sektöründe nitelikli personelin çalıştığı ve çalışmak istediği banka olmak
  • Tüm iş süreçlerinde sektördeki en yüksek kalitede hızlı hizmet seviyelerine ulaşarak müşteri memnuniyetini sağlamak
  • Dengeli büyüyen ve sürdürülebilir kârlılığa sahip bir banka olmak

Ana Stratejiler

  • Geleneksel bankacılık faaliyetleri ile birlikte özel olarak tasarlanmış ürün/hizmet seçeneklerini artırmak
  • Müşteri segmentasyonu kapsamında, özellikle KOBİ’ler ile orta ve orta üstü gelir sahibi bireysel müşterilere ayrıcalıklı ürün ve hizmetler sunmak
  • Müşteri odaklı, kaliteli hizmet anlayışını benimsemek
  • Özellikle kredi ve mali risk yönetimi olmak üzere, kritik süreçlerde etkinlik sağlamak
  • Zengin ürün çeşidi, işlem ve sistem güvenliği, hızlı ve kaliteli işlem, rekabetçi fiyat sağlamak amacıyla tüm iş süreçlerinde verimliliği sağlamak
  • Kariyer ve performans yönetimi sistemleri sayesinde çalışanlarının sürekli gelişimini ve motivasyonunu sağlamak
  • Kurum kimliğini iç ve dış müşterilere benimsetmek
  • Yurt dışı şube ağı ile uluslararası bankacılık alanında kaliteli hizmet vermek

Kurumsal Değerlerimiz

  • Müşteri odaklılık
  • Güvenilirlik
  • Dürüstlük
  • Yaratıcılık
  • Dinamizm
  • Akılcılık
  • Takım ruhu
  • Verimlilik
  • Şeffaflık
  • Duyarlılık
  • Özgüven
  • Değişime açıklık
  • Sosyal sorumluluk bilinci
  • Bilgi ve deneyim paylaşımı