Ana Sayfa Sıkça Sorulan Sorular
Soru:
Nakit KGS Kartı’mın kayıp/çalıntı/hasarlanma hallerinde ne yapmalıyım?
Cevap: 
  • Nakit KGS kartın kaybolması, çalınması veya hasarlanması durumunda en yakın Halkbank Şubesi’ne yazılı olarak ya da 444 0 400 Halkbank Dialog’u arayarak bildirimde bulunmanız gerekmektedir.
  • Nakit KGS kartın kaybolması, çalınması veya hasarlanması durumunda kartın üzerindeki bakiyenin siz müşterimize nakden iadesi mümkün değildir. Bakiye, karta ilişkin hasar/kayıp/çalıntı bildiriminizden itibaren 30 gün süre ile Karayolları’ndan gelebilecek geçiş bilgileri için bekletilir.
  • 30 günlük süre içerisinde Karayolları’ndan o karta ilişkin geçiş bilgisi gelir ise, bakiyeden düşülür ve 30 günün sonunda kalan bakiye yeni bir karta yüklenerek tarafınıza teslim edilir.
  • 30 günlük süre içerisinde Karayolları’ndan o karta ilişkin herhangi bir geçiş bilgisi gelmez ise 30 günün sonunda karttaki tüm bakiye yeni bir karta yüklenerek tarafınıza teslim edilir.
  • 30 günlük süre içinde kullanmak için, başvuru yapılabilecek Şube’lerimizden yeni bir Nakit KGS Kart almanızı önemle hatırlatırız.


Sıkça Sorulan Sorular ana sayfasına geri dön.

Kartlı Geçiş Sistemi (SSS) kategorisindeki tüm soruları görmek istiyorum.