Ana Sayfa  Müşteri Hizmetleri  Mutlu Müşteri Merkezi

Size daha iyi hizmet verebilmemiz için önerileriniz ve dilekleriniz bizim için büyük önem taşıyor.

Amacımız, tüm önerilerinizi en kısa zamada değerlendirmek, sorun ve şikayetlerinizi anında çözümleyerek bankamızdan beklentilerinizi en üst seviyede gerçekleştirmektir.

Mutlu Müşteri Merkezine ulaşmak için
  • Online başvuru formumuzu hemen doldurabilir,
  • 0850 222 0 400 veya 444 0 400’den Halkbank Dialog’u arayarak Sesli Yanıt Sistemi’nde 5 nolu Mutlu Müşteri Merkezi seçeneğinden telefonunuzla ulaşabilir,
  • 0 212 340 09 99 hatlı faksımıza mesajınızı gönderebilir,
  • Mutlu Müşteri Merkezi PK 17 34735 Sahrayicedit / Istanbul adresine postanızı iletebilirsiniz.