Yardım
İşyerim ve  Yangın Paket poliçelerine uygulanan bir paket ürünüdür.
 
İşyeri veya mesken de meydana gelen;
  • Elektrik Hasarları
  • Dahili Su Hasarları
  • Çilingir Hizmetleri
  • Cam Kırılması
  • Ambulans Hizmetleri vb.
365 GÜN 24 saat sağlar.
Mini Onarım-Auto King Hizmeti
  • Boyasız Kaporta Göçük Düzeltme (4 adet/yıl/5 cm.)
  • Boya Hasarlı Kaporta Göçük Düzeltme (2 adet/yıl/10 cm.)
  • Sıyrık, Çizik Gibi Boya Hasarları (2 adet/yıl/30 cm.)
  • İç Döşeme Tamiri (2 adet/yıl)
  • Ön Cam Tamiri (2 adet/yıl/10 cm.)
  • Plastik Tampon Tamiri (Limitsiz/yıl/10 cm.)
  • AUTOKING Servis Merkezleri İletişim Bilgileri için tıklayınız.

 

Yol Yardımı
0532 755 07 55-0212 334 20 72
  • Aracın çekilmesi
  • Aracın kurtarılması
  • Aracın kullanılmayışı nedeniyle konaklama, ikametgâha seyahat, seyahate devam (3 günx3*otel)
  • Benzin bitmesi durumunda çekme (2 adet/yıllık)
  • Araca çilingir hizmeti
  • Lastik değiştirme hizmeti (2 adet/yıllık)
Hukuksal Yardım
0121 444 0 545
0532 755 07 55
0121 334 20 72
  • Hukuksal koruma teminatı yıllık 5.500 TL İle sınırlı olup, Halk Sigorta A.Ş. tarafından sağlanmaktadır.
  • Bu teminat Türk Kanun ve Sigorta Genel Şartları çerçevesinde verilmektedir.
Kiralık Araç Hizmeti
  • 3 defa / 3 gün / yıl
  • Kaza sonucunda aracın hareketsiz kalması veya trafikte seyrinde engel hali olması durumlarında geçerlidir.
  • Aracın 2 günden fazla sürebilecek bir tamir süresinin olması gereklidir. (Eksper teyidi)
  • Sadece hususi otolar içindir.
Anlaşmalı Merkez Servis Uygulaması
Halk Sigorta A.Ş.’den satışı gerçekleştirilen kasko poliçesi sahiplerine, daha hızlı ve kaliteli hizmet vermek amacıyla Anlaşmalı Merkez Servis Uygulaması başlatılmıştır. 

Anlaşmalı Merkez Servis Uygulaması hakkında detaylı bilgi almak için tıklayınız.

Bu kapsamda,
  • Merkez Servislerinin bulunduğu illerde ekspere gereksinim duyulmadan faturalı yaptırılan hasarların tamamı Anlaşmalı Merkez Servislere gönderilmesi,
  • Çekici hizmeti Merkez Servis tarafında verilecektir.
  • Merkez uygulamasına yönelik öneri, şikayet ve talepleri Şubelerin bağlı bulunduğu Sigorta Bölge Müdürlüklerine veya 0212 444 15 45 Halk Sigorta Hasar İhbar Servisine iletilmesi gerekmektedir.