Halkbank’ta hedef, yeni kredi kartı markası Paraf’la 5 yılda yüzde 6 pazar payı

Halkbank, Paraf’la müşteriye özel kredi kartı dönemini başlatıyor
 
Halkbank, yeni kredi kartı markası Paraf’ı “Ayrıcalıklar bu Paraf’ta” sloganıyla hizmete sundu. Paraf’la müşterilerinin kişisel tercih ve ihtiyaçlarına yönelik özel hizmet sunmayı hedefleyen Halkbank, kredi kartı sektöründe pek çok “ilk”e imza atıyor. Kart sahiplerine ayın belirli bir gününü kendi kampanya günleri olarak seçme ve bu günde ek indirim, taksit, puan ve ödeme erteleme seçeneklerinden tercih ettiklerini kullanma fırsatı sunma, Paraf’ın yenilikçi uygulamaları arasında yer alıyor. 2013 Mart sonuna kadar Paraf sahibi olan müşterilerin ilk ekstrelerindeki harcamaların yüzde 25’ini de 100 TL’ye kadar Halkbank karşılıyor. Paraf’ın ayrıcalıklar dünyasını deneyimlemek isteyen müşterilerinden kart ücreti almayacaklarını belirten Halkbank Genel Müdürü Süleyman Aslan, “Kredi kartı pazarındaki payımızı 5 yıl içinde yüzde 6’ya çıkarmayı hedefliyoruz” dedi.
 
Halkbank kredi kartı pazarındaki etkinliğini artırmaya yönelik yeni markası Paraf’ı “Ayrıcalıklar bu Paraf’ta” sloganıyla hizmete sundu. Yeni kredi kartı Paraf’la sektörde “ilk”lere imza atan Halkbank, Paraf sahibi olan müşterilerinden kart ücreti almayacak. 2013 Mart sonuna kadar Paraf sahibi olan müşterilerin ilk ekstrelerindeki harcamalarının yüzde 25’ini de 100 TL’ye kadar Halkbank üstlenecek. Paraf markalı ürün grubunda Klasik, Gold, Platin ve Business kredi kartlarının yanı sıra seyahat harcamalarına yönelik tasarlanan Parafly ve üniversite öğrencilerine yönelik tasarlanan Parafree yer alıyor.
 
Paraf’la müşteriye özel kredi kartı dönemini başlattıklarını belirten Halkbank Genel Müdürü Süleyman Aslan şunları ifade etti:
 
“Halkbank her zaman müşterilerinin ihtiyaçlarını iyi dinleyen, doğru anlayan ve onları en mutlu edecek çözümleri sunan banka oldu. Paraf da bu yaklaşımımızın doğal bir parçası. Artık herkese aynı fırsatları sunan kitlesel kampanya uygulamaları kredi kartı pazarında ayrışmak için yeterli değil. Kaldı ki kart sahipleri de kendilerini özel hissedecekleri bir hizmet bekliyorlar. Biz Paraf’la müşterilerimize bu ayrıcalığı sunuyor, her bir kredi kartını müşterilerimizin ihtiyaç ve tercihleri doğrultusunda özelleştiriyoruz. Paraf’ı herkesin beklentisine yanıt verebilecek bir kredi kartı programı olarak tasarladık.”

Paraf sahipleri kampanya günlerini kendileri belirleyecek

Halkbank, Paraf’la Türkiye’de ilk kez kart sahiplerine ayın belirli bir gününü kendi kampanya günleri olarak seçme ve bu günde ek indirim, taksit, puan ve ödeme erteleme seçeneklerinden tercih ettiklerini kullanma fırsatı sunuyor. Paraf’la yapılan kira ödemelerinden de komisyon alınmıyor. Üniversite öğrencilerine özel Parafree ise kart sahiplerinin tercihlerine göre üye işyerlerindeki sürpriz kampanyalardan yararlanma imkanı sağlıyor.
 
Türkiye’de bir ilk olan, cumartesi günleri tüm restoranlarda geçerli indirim uygulamasından ise Paraf Gold ve Paraf Platin sahipleri yararlanabiliyor. Cumartesi günleri ayrım olmaksızın restoranlarda yapılan tüm harcamalar için Paraf Gold’a yüzde 10, Paraf Platin’e yüzde 25 indirim uygulanıyor. Paraf Platin sahiplerine ayrıca şehir içinde ücretsiz kurye hizmeti sunuluyor.
Paraf sahipleri, alışverişlerinde kazandıkları puanlar açısından da daha fazla ayrıcalığa sahip oluyor. Katlı puan uygulaması kapsamında Paraf Klasik, Gold ve Platin sahipleri aylık harcamalarının 2 katına kadar puan kazanabiliyor. Halkbank, Paraf sahiplerine İstanbul Atatürk Havaalanı İç ve Dış Hatlar Prime Class CIP Lounge hizmetinden de yararlanma imkanı sağlıyor.
 
Paraf sadece bir kredi kartı değil, bir platform
 
Türkiye’deki kredi kartı pazarının hızlı bir gelişim gösterdiğini de sözlerine ekleyen Aslan, sektöre yeni bir bakış açısı getiren Paraf’ın yüksek bir ivmeyle yaygınlaşmasını beklediklerini söyledi. Türkiye’de 2007 yılında toplam kart sayısı 37 milyon 335 binken bu sayının 2012 Ekim ayı itibariyle 53 milyon 783 bine ulaştığını ifade eden Aslan şöyle konuştu:
 
“Bu kartların toplam işlem hacmi 2007’de 141 milyar 468 milyon TL iken 2012 Ekim ayı itibariyle 296 milyar 131 milyon TL’ye yükseldi. Bugün sektörde bireysel bankacılık hizmeti sunan 19 aktör, toplam 6 farklı kredi kartı programının şemsiyesi altında yer alıyor. Biz de Paraf’la bu yelpazeye 7. rengi eklemekten büyük mutluluk duyuyoruz. Paraf bir platform olarak artık sadece Halkbank’ın markası olmayacak. Bu da bizim için çok önemli bir adım. Bu programa üye banka sayısının önümüzdeki dönemde artacağına ve kart pazarında iddialı bir oyuncu olacağımıza inanıyorum. Hedefimiz pazardaki payımızı 5 yıl içinde yüzde 6’ya çıkarmak.”

Paraf’ta her ay yeni bir ilk

Paraf’ı hazırlarken çıkış noktalarının bir kredi kartından çok daha fazlasını yaratmak olduğunu söyleyen Aslan, kredi kartına dahil ettikleri ve sektörde örneği olmayan özelliklerle bunu başarmak yolunda önemli mesafe kaydettiklerini ifade etti. Kısa ve orta vadede Paraf’ın donanımını ve kabiliyetini daha da artıracaklarını vurgulayan Aslan sözlerini şöyle tamamladı:
 
“Önümüzdeki üç ayı çok yoğun geçireceğiz. Neredeyse her ay Paraf sahiplerini şaşırtacak yeni bir uygulamamız devreye girecek. Nakit avans kullanımında özel indirimler, kredi kartı borcunu erken ödeyenler için ödül uygulaması, Platin kart sahiplerine yönelik özel hizmetler, Parafly kullananlar için sektörde benzeri olmayan puan uygulamaları ve ayrıcalıklı hizmetler yakın vadeli planlarımız arasında yer alıyor. Bu sayede kredi kartında kişiselleştirilmiş bir hizmet sunma konusundaki iddiamızı daha da güçlendireceğiz. Müşterilerimizin Paraf’ı kullanmaktan duyacakları memnuniyet, tüm güzel şeyleri bu Paraf’a taşımadaki esas motivasyonumuz olacak.”

[04/12/2012]



Haber Arşivi